۱۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۴
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85165189
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بیش از هفت هزار جلد کتاب به کانون پرورش فکری کردستان اهدا شد

سنندج- ایرنا- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان گفت:همزمان با روز ملی ادبیات کودک و نوجوان و در قالب طرح"در مسیر دانایی بربال کتاب، بیش از هفت هزار و ۵۰۰ جلد کتاب به کانون استان اهدا شد.

حمیدرضا گوهری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: توسعه وترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی واهمیت خواندن از رسالت‌های مهم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به شمار می رود و کتابخانه‌های کانون همواره میزبان مخاطبانی بوده‌اند که به کتاب و کتابخوانی علاقمند هستند.

وی با اشاره به اینکه همزمان با روزملی ادبیات کودک و نوجوان سه میلیون جلد کتاب به مراکز کانون سراسر کشور اهدا شده است، گفت: براین اساس ۹۰ عنوان کتاب با بیش از هفت هزار و ۵۰۰ جلد به استان کردستان نیز اهدا شده است که پاسخی ارزنده به نیازهای کودکان ونوجوانان در حوزه مطالعاتی به شمار می رود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان یادآور شد: در مجموع ۲۵ عنوان از ۹۰ عنوان کتاب اهدایی به کانون از سایر ناشران کودک و نوجوان است که به تأیید کمیته کتاب کانون رسیده است، ضمن اینکه برخی از این کتاب‌ها، برگزیده جایزه کتاب ماه و سال کانون هستند که کانون طبق تعهدات خود نسبت به خرید و ارسال آن به استان‌ها اقدام کرده است.

وی ادامه داد: فرآیند ارسال کتاب در قالب طرح " در مسیر دانایی بر بال کتاب" پس از تقسیم بندی فوری و با راهنمایی‌های کارشناسان فرهنگی کانون به مراکز فرهنگی هنری در سراسر استان ارسال و در دسترس کودکان و نوجوانان علاقه‌مند قرار می‌گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha