مشکلات ایثارگران با استفاده از ظرفیت شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حل شود

ورامین - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان ورامین گفت: ظرفیت شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در راستای حل مشکلات ایثارگران به کار گرفته شود.

به گزارش ایرنا از خبر روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی ایثار شهرستانها، اولین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار ،جهاد و شهادت شهرستان ورامین به ریاست مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین تشکیل شد.

فرماندار ویژه شهرستان ورامین در ابتدای این جلسه با اشاره به برگزاری باشکوه جشن اعیاد غدیر در شهرستان ورامین اظهار داشت: برگزاری بزرگ جشن روز غدیر در سطح شهرستان وکشور امید بخش و نمونه بارزی از همدلی بین دستگاه های اجرایی و آحاد گروه های مردمی بود.

مجید درویشی افزود: حضور امید بخش آحاد مردم به ویژه نوجوانان و جوانان دهه هشتادی و نودی در جشن امسال بی‌نظیر بود.

معاون استاندار تهران با اشاره به تشکیل شورای ایثار ،جهاد و شهادت خاطرنشان کرد: تشکیل این شورا می تواند برکات بسیاری داشته باشد و باید جلسات این شورا به صورت مسئله محوری در جهت حل مشکلات خانواده شهدا و نیز شناساندن فرهنگ جهاد و شهادت برگزار شود.

وی ادامه داد: شناساندن شهدای شاخص شهرستان، برنامه ریزی دقیق در مورد سرکشی به خانواده شهدا ،ثبت یاد و خاطرات خانواده شهدا ،برنامه‌ریزی در حوزه چاپ کتاب های شهدا ،رسیدگی به وضعیت گلزار های شهدا ،اجرای طرح آبروی محله ، برگزاری دوره تربیت راوی از جمله وظایف این شورا است.

درویشی یادآور شد: برگزاری یادواره های بزرگ شهدا در شهرستان ورامین باید با مجوز این شورا انجام گیرد.

همدلی کارکنان بنیاد زمینه‌ساز ارائه خدمت خالصانه به ایثارگران است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در جمع کارکنان و خادمان ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: همدلی و همراهی کارکنان با یکدیگر، زمینه‌ساز ارائه خدمت خالصانه و تحقق رسالت بنیاد در راستای خدمت‌رسانی به ایثارگران است.

پایگاه اطلاع رسانی ایثار شهرستان‌ها روز دوشنبه به نقل از عباسعلی رضایی در جمع معاونان، روسای ادارت و کارکنان ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران، خدمت در نهاد مقدس بنیاد را انتخاب بین عشق و عقل دانست و اظهار داشت: اینکه در طول روز به واسطه شغلمان چندین بار نام شهید را می‌شنویم و یا آن را برزبان جاری می‌کنیم، موهبتی مقدس و الهی است و باید تلاش کنیم تا با خدمت به ایثارگران عزیز، این خصیصه‌ی الهی را در خود تقویت کنیم و با همدلی و همراهی کارکنان با یکدیگر، زمینه‌ساز ارائه خدمت خالصانه و تحقق رسالت بنیاد در راستای خدمت‌رسانی به ایثارگران باشیم.

وی فضای حاکم در بنیاد شهید را فضای عاطفی و مملو از معنویت دانست و بیان داشت:معنویت توام با همدلی سبب ایجاد حسن اعتماد و رضایت ایثارگران است.

مدیرکل بنیاد شهرستان‌های استان تهران از ایجاد ارتباط دوسویه با ایثارگران، به عنوان راه کاری اعتمادساز در جامعه هدف نام برد و ادامه داد: ما نیازمند ارتباط صمیمانه و اعتمادساز با ایثارگران عزیز هستیم، از این رو توصیه جدی من به شما این است که هم در تحقق حقوق ایثارگران به صورت ویژه اهتمام کنید و هم با ایثارگران خود ارتباط مثمر ثمر و سازنده برقرار کنید.

رضایی با بیان اینکه رویکرد تحول محور در خدمت‌رسانی به ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مطالبات جدی مورد درخواست است، تصریح کرد: امروز نیز با همین رویکرد در ساختار مدیران بنیاد شهرستان‌های استان تهران تغیراتی ایجاد کردیم که‌امیدواریم با این تغیرات، علاوه بر انجام رسالت بنیاد در خدمت‌رسانی به ایثارگران، اهداف برنامه عملیاتی نیز محقق شود.

این مسئول در پایان ضمن قدردانی از تلاش همه کارکنان در مجموعه بنیاد شهرستان‌ها بر تحقق حداکثری رسالت بنیاد و تداوم راه شهیدان تاکید کرد.

پیش از سخنان مدیرکل بنیاد شهرستان‌های استان تهران تنی چند از معاونین و روسای ادارات و کارشناسان به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha