۱۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۲
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 85165372
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

رییس هیات تنیس روی‌میز گلستان ابقا شد

۱۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۲
کد خبر: 85165372
رییس هیات تنیس روی‌میز گلستان ابقا شد

گرگان - ایرنا - رییس هیات تنیس روی‌میز استان گلستان با رای اکثریت آرای اعضای مجمع این هیات برای سومین دوره متوالی ابقا شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در مجمع انتخابات این هیات که به ریاست «مهردادعلی قارداشی» رییس فدراسیون برگزار شد، «حسینعلی لیاقی» با ۱۷ رای برای مدت چهار سال در این مسوولیت باقی ماند.

لیاقی که در هشت سال گذشته هم ریاست هیات را بر عهده داشت، بعد از برگزاری انتخابات گفت: ۱۰ نفر از دختران راکت به دست این استان جزو ۳۰ ورزشکار اول کشور هستند.

وی اظهار کرد: مشکل اصلی هیات نداشتن سالن ورزشی استاندارد است که اگر یک سالن در اختیار هیات استان قرار بگیرد، ورزشکاران گلستانی می‌توانند امتیازات بهتری کسب کنند.

همچنین اعضای مجمع در این جلسه به «فاطمه علی‌جان‌پور» با ۱۶ رای به عنوان نایب رییس، «محمود و منصور خواجه» و «تالیا طبسی» هر کدام با ۱۷ رای به عنوان اعضای هیات رییسه و «محسن محمدزاده» با ۱۷ رای به عنوان بازرس رای موافق دادند.

رییس هیات تنیس روی‌میز گلستان همچنین «علی‌اکبر کریم‌آبادی» از پرسنل اداره ورزش و جوانان را به عنوان خزانه‌دار معرفی کرده بود که مدیرکل ورزش و جوانان گلستان، این معرفی را خلاف قانون دانست و اختیار معرفی خزانه‌دار را به رییس هیات تفویض کرد.

همچنین برای ریاست هیات تنیس روی‌میز گلستان، در کنار لیاقی، «محمدهادی بزرگمهر» نیز برای تصدی ریاست هیات ثبت‌نام کرده بود که چند روز قبل، از کاندیداتوری انصراف داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha