مدیرعامل باشگاه فولاد: هیچ اختلافی بین باشگاه و هیات فوتبال خوزستان وجود ندارد

اهواز - ایرنا - مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: هیچ اختلافی بین باشگاه و هیات فوتبال خوزستان وجود ندارد و تمامی اعضای باشگاه و هیات فوتبال در مسیر موفقیت تیم فولاد و فوتبال خوزستان، قدم بر می‌دارند.

به گزارش ایرنا حمیدرضا شعبانی در نشست با رییس هیات فوتبال خوزستان که در محل این هیات برگزار شد، اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم فوتبال خوزستان را به جایگاه واقعی خود برسانیم، باید با همدلی و اتحاد برای بزرگی و موفقیت در این رشته تلاش کنیم.

وی افزود: هیات فوتبال خوزستان و تمام اهالی فوتبال به ویژه هواداران فهیم خوزستانی مالکان اصلی تیم فولاد بوده و همگی ما باید برای رسیدن به هدف مطلوب همدل و همراه باشیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: دست دوستی و رفاقت به سمت اهالی فوتبال خوزستان و هواداران دراز می‌کنم و از آنها انتظار حمایت و همراهی دارم.

تیم فولاد برند اول فوتبال خوزستان است

رییس هیات فوتبال خوزستان نیز در این نشست اظهارکرد: حضور مدیرعامل باشگاه فولاد در محل هیات به طور قطع باعث استحکام پیوند بین هیات فوتبال و باشگاه فولاد خواهد شد.

عبدالکاظم طالقانی با بیان اینکه تیم فولاد برند اول فوتبال خوزستان است و همه مردم استان این تیم را دوست دارند، افزود: ما هم جزیی از مردم هستیم و در کنار این تیم خواهیم بود.

وی درخصوص نحوه انتخاب سرمربی تیم فولاد گفت: به انتخاب و نظر هیات مدیره باشگاه فولاد در مورد انتخاب سرمربی احترام می‌گذاریم زیرا این تصمیم حاصل کار گروهی و کارشناسی شده است.

به گزارش ایرنا، چندی پیش مباحثی بین هیات فوتبال و باشگاه فولاد خوزستان در فضای مجازی به وجود آمد که با حواشی همراه شد و این موضوع از دید کارشناسان فوتبال استان چندان خوشایند نبود.

تیم فولاد خوزستان اکنون در اردوی پیش فصل خود در اهواز به سر می‌برد و در روزهای آینده برای برگزاری یک اردوی تدارکاتی عازم تهران خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha