۱۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۸
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85165500
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از پنج تن مرغ قاچاق در مشگین‌شهر کشف شد

۱۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۸
کد خبر: 85165500
بیش از پنج تن مرغ قاچاق در مشگین‌شهر کشف شد

اردبیل - ایرنا - فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان مشگین‌شهر موفق به کشف پنج تن و ۶۲۰ مرغ زنده قاچاق به ارزش بیش از سه میلیارد ریال شدند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی نیروی انتظامی استان ، سردار جواد تقوی روز دوشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالاهای اساسی و مایحتاج ضروری مردم و پیشگیری از توزیع خارج از شبکه، ماموران پلیس آگاهی مشگین‌شهر از انتقال یک محموله مرغ زنده قاچاق به خارج از استان از محور مشگین‌شهر - اهر مطلع شدند.

وی اضافه کرد: ماموران با انجام بررسی‌های تخصصی و اقدامات اطلاعاتی پس از اطمینان از صحت گزارش‌های دریافتی با هماهنگی قضایی محور مشگین‌شهر - اهر را با تشکیل اکیپ‌های عملیاتی پوشش انتظامی دادند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل افزود: در این عملیات ماموران پلیس آگاهی شهرستان مشگین‌شهر با کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه کامیونت حامل مرغ زنده قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

سردار تقوی اضافه کرد: ماموران در بازرسی از این کامیونت پنج هزار و ۶۲۰ کیلوگرم مرغ زنده قاچاق را که با هدف توزیع خارج از شبکه حمل می‌شد، کشف کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را سه میلیارد و ۹۱ میلیون ریال اعلام کردند، ادامه داد: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل دستگاه قضایی شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل همچنین گفت: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

وی پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و افزود: برخورد با فرصت‌طلبان و سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های نیروی انتظامی است.

سردار تقوی با تاکید به برخورد قاطع و قانونی پلیس با قاچاقچیان، سودجویان و محتکران از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک در خصوص احتکار و قاچاق کالا را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

شهرستان مشگین‌شهر با ۱۵۵ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شمال غربی اردبیل در دامنه کوه‌های سبلان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha