دستگیری کلاهبردار چهار هزار میلیارد ریالی با وعده واردات خودرو در ساری

ساری- ایرنا- فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری متهم فراری که با وعده واردات خودرو، مبلغ چهار هزار میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردارحسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی مرجوعه قضائی مبنی بر اینکه فردی با وعده واردات خودرو و خرید و فروش آن از شهروندان کلاهبرداری می کند، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پایگاه آگاهی ساری با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات ویژه پلیسی، متهم را که از زندانیان فراری و تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی بوده، شناسایی و وی را در عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه در بررسی های به عمل آمده پیرامون این پرونده مشخص شد، متهم تاکنون چهار هزار میلیارد ریال از شاکیان پرونده کلاهبرداری کرده است، اظهار داشت: متهم در بازجویی های فنی پلیس به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با وعده واردات و خرید و فروش خودرو اقرار کرد.

سردار مفخمی از تشکیل پرونده برای متهم و تحویل وی به مرجع قضائی خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: برای پیشگیری از کلاهبرداری در نمایشگاه‌هایی که مجوز فعالیت از اتحادیه مربوطه را دارا هستند، اقدام به خرید و فروش خودرو کنند.

وی تاکید کرد: در زمان خرید خودرو حدالامکان با شخص مالک خودرو، برای انجام امورات نقل و انتقال مراجعه کنند؛ زیرا در صورت ممنوع المعامله بودن فروشنده، وکالتنامه ارائه شده از سوی آنها معتبر نیست.

دستگیری کلاهبردار چهار هزار میلیاردی با وعده واردات خودرو در ساری

غرق شدگی مرد ۵۲ ساله حین ماهیگیری در نکا

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از غرق شدن مرد ۵۲ ساله حین ماهیگیری در رودخانه دوقانلو این شهرستان خبر داد.

سرهنگ قاسم عزیزی گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر غرق شدگی مرد۵۲ ساله حین ماهیگیری در منطقه دوقانلو شهرستان نکا به مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰، بلافاصله ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ به همراه نیروهای امدادی در محل حاضر شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد مردی ۵۲ ساله که به همراه یکی از نزدیکان خود در حال ماهیگیری در "نکا رود" بود به دلایل نامعلومی به داخل رودخانه سقوط کرده و به علت آشنا نبودن با مهارت های شنا غرق شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا تصریح کرد: با همکاری ماموران انتظامی و نیروهای امدادی حاضر در صحنه، بلافاصله مرد غرق شده به بیمارستان بوعلی نکا انتقال که عملیات احیا موفقیت آمیز نبوده و پزشکان مرگ وی را تائید کردند.

سرهنگ عزیزی با توجه به افزایش دما ی هوا در این روزها به خانواده ها توصیه کرد مراقب حضور افراد خانواده برای شنا و یا ماهیگیری در کنار رودخانه باشند تا شاهد حوادث تلخ نباشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha