تکمیل سه پروژه راهسازی سیرجان در دستور کار دولت قرار گرفت

کرمان - ایرنا - معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی کشور گفت: تکمیل طرح ۲ بانده شدن محورهای سیرجان به شیراز و سیرجان به بافت و همچنین طرح احداث کمربندی این شهرستان در دستور کار دولت قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، محمدرضا کدخدازاده روز دوشنبه در حاشیه نشست راه و شهرسازی سیرجان در فرمانداری افزود: باقیمانده طرح ۲ بانده شدن محور سیرجان به بافت در دستور کار مناقصه قرار گرفته که باید اجرایی و عملیاتی شود.

وی اظهار داشت: محدویت های اعتباری داریم و بخشی از اعتبارات در برنامه و بودجه برای طرح دیده شده اما باید از ظرفیت معادن هم در راستای نقش مسئولیت های اجتماعی آنان، استفاده کنیم تا به نتیجه مطلوب و اتمام طرح این محور پرترافیک برسیم.

معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در خصوص محور سیرجان به استان فارس و شیراز نیز گفت: طرح مطالعاتی این محور انجام شده و بازنگری طرح نیز در حال انجام است و پس از تکمیل مطالعات، پیمان سپاری و عملیات اجرایی این طرح آغاز می شود.

وی همچنین در خصوص اجرای طرح کمربندی سیرجان که بایستی در مسیر تردد محور ترانزینی این شهرستان قرار گیرد عنوان کرد: این طرح نیز با مشارکت بخش دولتی، خصوصی و شرکتی آغاز خواهد شد که مناقصه آن طرح برگزار شده و پس از طی مراحل قانونی اجرایی خواهد شد و پس از آغاز عملیات اجرایی نیز طی مدت ۲۴ تا ۳۰ ماه به اتمام می رسد.

شهرستان سیرجان در فاصله ۱۷۵ کیلومتری غرب کرمان قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha