دانشگاه آزاد سمنان میزبان چهارمین کنفرانس ملی مطالعات جدید در کارآفرینی شد

سمنان- ایرنا- رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان گفت: چهارمین کنفرانس ملی مطالعات جدید در کارآفرینی و مدیریت کسب و کار در این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی منصوری عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: چهارمین کنفرانس ملی مطالعات جدید در کارآفرینی و مدیریت کسب و کار، با همکاری مشترک دانشگاه آزاد اسلامی و اداره کل آموزش وپرورش استان سمنان، روز چهارشنبه ۲۱ تیر در این دانشگاه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: چهارمین کنفرانس ملی مطالعات جدید در کارآفرینی و مدیریت کسب و کار فرصت مناسبی برای مبادله ایده‌ها، نوآوری ها و عصر جدیدی در همکاری دانشگاهیان، متخصصان و مشاورانی است که در حوزه تحقیق، مدیریت، توسعه، نوآوری و کارآفرینی در کسب و کار در بخش‌های خصوصی، تعاونی، دولتی و سازمان‌های مهارتی فعالیت می‌کند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان تصریح کرد: این کنفرانس به موضوعات بین‌رشته‌ای نیز نگاه ویژه‌ای دارد که می‌توان به عنوان ابزاری برای نوآوری و کارآفرینی در نوآوری‌های اجتماعی و کارآفرینی، کارآفرینی زنان، کارآفرینی روستایی، خانواده‌ها و گروه‌های اقلیت و نوآوری و کارآفرینی در شهرهای هوشمند تبدیل شود.

وی گفت: کنفرانس ملی مطالعات جدید در کارآفرینی و مدیریت کسب و کار توسط مرکز تحقیقات کارآفرینی و ایده پردازی و تجاری‌سازی دانشگاه آزاد اسلامی با حمایت کمیسیون ملی یونسکو در ایران، موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) و پایگاه اینترنتی مرجع دانش سیویلیکا در استان سمنان برگزار می‌شود.

منصوری یادآور شد : این همایش با حضور موثر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی شهریار، آق قلا، شاهرود، دامغان ،گرمسار، مهدی شهر و مرکز صباشهر، دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان (کارستان)، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و کانون بسیج استادان دانشگاه آزاد اسلامی سمنان، روز چهارشنبه ۲۱ تیر ماه در سالن آمفی تئاتر فرزانگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار می‌شود.

استانداری، اداره کل صنعت، معدن و تجارت، اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان، دانشگاه جامع علمی کاربردی استان، مرکز آموزش عالی پالنده صاف، شرکت شهرک‌های صنعتی، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای، کمیته امداد امام خمینی(ره)، نیروی انتظامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، شرکت برق منطقه‌ای سمنان و شرکت زرکاوان کیان، در برگزاری چهارمین کنفرانس ملی مطالعات جدید در کارآفرینی و مدیریت کسب و کار در سمنان همماری دارند.

سمنان از استان‌های برتر کشور در اشتغالزایی است به طوریکه بنا به گفته مسوولان استان، اکنون به ٢٠ هزار نیروی کار ساده نیاز دارد.

با توجه به حضور بیش از ٧٠ هزار دانشجو، اشتغال‌آفرینی برای دانش‌آموختگان دانشگاهی در استان سمنان همواره مورد توجه بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha