مدیرعامل شمس‌ آذر: از خودی‌ها ضربه خوردیم/ پول گرفتند و مدارک کارت جعلی را به سایپا دادند

تهران- ایرنا- مدیرعامل شمس آذر معتقد است که این تیم در ماجرای افشای استفاده از یک بازیکن دارای کارت جعلی سربازی که با شکایت باشگاه سایپا و احتمال سقوط به دسته اول همراه شده است، از خودی‌ها و دوستان کنار تیم ضربه خورده است که مدارک این بازیکن را با گرفتن پول به سایپا داده‌‍‌اند.

به گزارش ایرنا، شهاب زندی، مدیرعامل شمس‌آذر قزوین پس از جلسه کمیته انضباطی درباره شکایت سایپا از این تیم به دلیل استفاده از بازیکنی که کارت جعلی خدمت داشته است، گفت: مستندات را تحویل رئیس کمیته انضباطی دادیم و دلیل اینکه ایمان داشتم که ما هیج تخلفی نکرده‌ایم، به تنهایی و بدون وکیل در این جلسه شرکت کردم،اگر کارت این بازیکن جعلی هم باشد، کل دقایقی که در نیم فصل اول برای تیم ما بازی کرده است، ۹۰ دقیقه هم نمی‌شود. اگر ما می‌دانستیم این بازیکن تخلف کرده است که او را به میدان نمی‌فرستادیم. سایپا هم حق دارد و از حقش دفاع می‌کند.

زندی در ادامه با انتقاد از مسئولان قزوین، اظهار کرد: یک شهر برای صعود زحمت کشیده است و هر بازی ده دوازده هزار نفر تماشاگر داشتیم اما هیچ کسی از ما تشکر نکرد. در این ماجرا ما از خودی ضربه خوردیم و کسانی که کنار تیم بودند و دوست خودشان را جا زدند مدارک کارت بازیکن ما را با گرفتن چک با باشگاه سایپا دادند.

مدیرعامل شمس آذر قزوین با اشاره به اینکه ما از تماشاچی‌نما اذیت می‌شویم، افزود: یک بازیکن را جذب نمی‌کنیم، اقوامش فن پیج می زنند و می گویند مدیرعامل دلالی کرد، من اگر می‌خواستم دلالی کنم، تیم را با ۱۶ میلیارد نمی‌بستم.

زندی با بیان اینکه شاید امشب رای اعلام شود، در پاسخ به این سوال که نگران سقوط به دسته اول با توجه به تخلف بازیکنتان نیستید؟ خاطرنشان کرد: این بازیکن نیم فصل از تیم کنار گذاشته شد اما اگر حق برای سایپا است به این تیم بدهند و به لیگ برتر برود. اگر از اول تا الان، شمس آذر در هر زمینه‌ای تخلف کرده است نامه می‌دهم به دسته اول برود اما با آبروی یک شهر بازی نکنیم.

وی در پایان گفت: به صورت قوی برای حضور در لیگ برتر آماده می‌شویم اما کسانی که کنار تیم هستند علیه تیم کار می‌کنند و خودشان را هوادار شمس آذر معرفی می‌کنند!

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha