۲۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۳
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85166234
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قاچاقچی سوخت در شوش به پرداخت ۱۱ میلیارد ریال جریمه محکوم شد

دزفول - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: قاچاقچی بیش از ۳۲ هزار لیتر نفت گاز(گازوئیل) در شوش علاوه بر ضبط سوخت به جریمه نقدی حدود ۱۱ میلیارد ریال محکوم شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان، نعمت الله بیرانوندی روز سه شنبه افزود: یک کامیون محموله سوخت به ظن قاچاق توسط ماموران فراجا در نزدیکی یکی از روستاهای شهرستان شوش توقیف و پرونده برای روشن شدن ابعاد آن به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی ادامه داد: ارائه نکردن مدارک قانونی توسط متهم موجب شد تا شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان شوش علاوه بر ضبط سوخت، این قاچاقچی را به پرداخت حدود ۱۱ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: حجم سوخت کشف شده در این پرونده بیش از ۳۲ هزار لیتر نفت گاز(گازوییل) بوده که این سوخت نیز براساس حکم صادر شده شعبه رسیدگی کننده ضبط شد.

به گزارش ایرنا، شوش یکی از شهرهای استان خوزستان و مرکز شهرستان شوش است.

فرمانده انتظامی وقت خوزستان فروردین ماه امسال از کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال از نوع گازوییل در شهرستان شوش توسط ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی شوش خبر داده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha