۲۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۲
کد خبرنگار: 988
کد خبر: 85166249
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه شمیم حسینی در اهواز برپاست

اهواز - ایرنا - نمایشگاه "شمیم حسینی" در آستانه ماه محرم، با هدف عرضه اقلام مورد نیاز مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و هیات‌های مذهبی، در اهواز برپاست.

به گزارش ایرنا رییس اداره تبلیغات اسلامی اهواز روز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اعلام این مطلب بیان‌کرد: این نمایشگاه به مدت پنج روز در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز برپا شده و تا ۲۲ تیر جاری پذیرای علاقمندان است.

حجت‌الاسلام مهران جامعی افزود: اقلامی همچون، کتیبه، پرچم، بیرق، پارچه سیاه، طبل، سنج، دمام، و نیز لوازم مربوط به سیستم صوتی برای هیات‌ها و تکایا عرضه شده است.

وی گفت: هیات‌های مذهبی دارای مجوز مذهبی دارای مجوز رسمی، با دریافت حواله خرید رایگان می‌توانند ۲۰ تا ۵۰ میلیون ریال اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنند.

وی ادامه داد: محصولات ارایه شده در غرفه‌های این نمایشگاه با ۲۰ تا ۳۰ درصد تخفیف ارایه شده‌اند.

ساعت بازدید از این نمایشگاه از ساعت ١٧ تا ٢٢ اعلام شده است.

حدود ۶ هزار هیات عزاداری و سوگواری در خوزستان فعال هستند ولی تنها حدود سه هزار هیات در سامانه تبلیغات اسلامی خوزستان ثبت شده است.

در آستانه ماه محرم و شروع عزاداری‌های شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و اصحاب با وفا و بزرگوار آن حضرت، مساجد، حسینیه‌ها و بقاع زیارتی و مذهبی خوزستان آماده برپایی این آیین‌ها شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha