۲۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۶
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85166389
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 خیران اصفهانی ۳۹ میلیارد تومان به کمیته امداد امام (ره) کمک کردند

اصفهان- ایرنا - معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: خیران اصفهانی در دهه ولایت و عید غدیرخم با اهدای نذورات نقدی و غیرنقدی خود به ارزشی ۳۹ میلیارد و ۵۸۴ میلیون تومان از مددجویان کمیته امداد و نیازمندان حمایت کردند.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی اصفهان، علی اخلاقی روز سه شنبه افزود: امسال مردم نیکوکار استان اصفهان با شروع دهه ولایت نذورات خود را در طرح اطعام علوی، به‌صورت نقدی، بسته های معیشتی و طبخ غذا مشارکت داشتند.

وی با اشاره به کمک های نقدی نیکوکاران در عید غدیرخم گفت: با مساعدت خیران بیش از یک میلیارد تومان وجوهات نقدی، ۱۸ هزار و ۱۹۳ بسته معیشتی به ارزشی بیش از ۱۱ میلیارد تومان، همچنین در طرح اطعام علوی ۳۳۵ هزار و ۸۶۳ پرس غذای گرم با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیاردو ۲۰۲ میلیون تومان به سفره نیازمندان و مددجویان اهدا شد.

اخلاقی این مشارکت مردم را به غیر از مساعدت در طرح نذر قربانی عنوان داشت و افزود: در عید قربان نیز با مساعدت خیران و همکاری مراکز نیکوکاری بیش از پنج میلیارد و ۷۷۹ میلیون تومان به‌صورت نقدی و بیش از ۲۲ میلیارد و ۸۴۲ میلیون تومان با اهدای هزار و ۲۲۵ راس گوسفند، ۱۱ راس گاو، چهار نفر شتر، ۳۴ هزار و ۷۳۷ کیلوگرم گوشت قرمز و ۲هزار و ۲۳۳ کیلوگرم گوشت سفید، به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت خدمت رسانی شد.

در زمان حاضر بیش از ۱۲۰ هزار خانوار با جمعیت ۳۰۰ هزار نفری زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha