هزینه کاهش دانشجو در دانشگاه آزاد نباید با افزایش شهریه جبران شود

تهران - ایرنا - نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ورودی دانشجو به دانشگاه آزاد اسلامی کاهش یافته است، گفت: این مساله سبب شده تا هزینه جدیدی تحت عنوان نگهداری دانشگاه‌های بدون دانشجو به این دانشگاه تحمیل شود که افزایش شهریه‌ها را به دنبال داشته است.

غلامرضا شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا درباره عملکرد دانشگاه آزاد و نارضایتی دانشجویان از شهریه‌های بالای این دانشگاه بخصوص در دوره تحصیلات تکمیلی اظهار داشت: دانشگاه آزاد امروز در شرایط سختی به سر می‌برد و مدیران این دانشگاه نسبت به آینده آن نگران هستند.

وی افزود: کاهش دانشجویان ورودی به دانشگاه آزاد و هزینه بالای اداره واحدهای مختلف این دانشگاه به یک قصه پرغصه تبدیل شده است.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بالا رفتن هزینه‌های دانشگاه آزاد به معنای این نیست که این هزینه‌ها از طریق افزایش شهریه‌های دانشجویان تامین شود.

شریعتی خاطرنشان کرد: تحمیل هزینه‌های اضافی دانشگاه آزاد به دانشجویان از طریق افزایش شهریه به هیچ وجه قابل پذیرش نیست و نباید این کار انجام شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز با کاهش ورودی دانشجو به دانشگاه آزاد مواجه هستیم که این کاهش ورودی باعث شده تا هزینه جدیدی تحت عنوان نگهداری دانشگاه‌های بدون دانشجو به دانشگاه آزاد تحمیل شود.

شریعتی یادآور شد: این دانشگاه رو به افزایش شهریه دانشجویان خود آورده که این مسئله نارضایتی دانشجویان را در پی داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha