۲۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۵
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85166484
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خوزستان تا پایان تیرماه مابقی سهمیه تسهیلات اشتغالزایی را جذب خواهد کرد

اهواز - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با بیان اینکه اشتغال پایدار از طریق پرداخت تسهیلات هدف‌دار ایجاد می‌شود گفت: با همکاری دستگاه های مربوطه باید زمینه جذب و پرداخت تسهیلات کم بهره اشتغالزایی به متقاضیان ایجاد کسب و کارهای مختلف در استان را در قالب تبصره ۱۶ قانون بودجه ۱۴۰۱ فراهم کنند.

به گزارش ایرنا اصغر رشنودی روز سه‌شنبه در نشست شورای اشتغال خوزستان که در محل استانداری برگزار شد اظهار کرد: دولت تمام توان خود را بکار بسته تا بتواند مشکلات مردم را حل کند و اشتغال به عنوان یک موضوع جدی در دستور کار دولتمردان قرار دارد.

وی پایان سال مالی بودجه ۱۴۰۱ را پایان تیرماه عنوان کرد افزود: میزان پرداخت تسهیلات کم‌بهره اشتغال‌زایی به استان خوزستان در قالب جزء ۲ بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه ۱۴۰۱، حدود ۳۰ هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال بوده که از این میزان تاکنون ۱۰ هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: برای جذب باقی مانده این سهمیه تا پایان تیرماه فرصت داریم که امیدوارم سهم قابل قبولی را در این خصوص جذب و به متقاضیان پرداخت کنیم.

ایجاد ۶۳ هزار شغل توسط ۴۰ دستگاه در خوزستان

وی به توسعه اشتغال فرابخشی در استان اشاره کرد و افزود: امیدواریم تا در پایان سال ۱۴۰۲، بیش از ۱۰ هزار شغل در حوزه اشتغال فرابخشی ایجاد کنیم.

رشنودی گفت: ۴۰ دستگاه در استان خوزستان موظف به ایجاد ۶۳ هزار شغل هستند که تاکنون حدود ۱۰ درصد از برنامه اشتغال استان تحقق پیدا کرده است.

دبیر کارگروه اشتغال استان بیان کرد: تمام سیاست‌های اشتغال‌زایی استان نباید صرفا منوط به پرداخت تسهیلات باشد بلکه سرمایه‌های مردم باید در جهت تولید و اشتغال‌زایی به کار گرفته شود.

وی افزود: اگر به دنبال حل مشکل اشتغال هستیم باید ظرفیت مردمی را پای کار بیاوریم و در این راه اقتصاد تعاونی، می‌تواند به عنوان یک الگوی موفق گره‌گشا باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha