۲۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۴
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85166537
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پیش‌بینی افزایش دما در بوشهر تا آستانه ۵۰ درجه سانتیگراد

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس بررسی نقشه‌های هواشناسی پیش بینی شده در روزهای منتهی به پایان هفته جاری دما در برخی از نقاط استان و بویژه مناطق غیرساحلی به ۵۰ درجه سانتیگراد افزایش پیدا کند.

پیام مساعدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته برازجان با ۴۷، اهرم و خورموج با ۴۶ و عسلویه با ۴۳ درجه سانتیگراد بیشترین دما را در استان بوشهر داشتند.

وی بیان کرد: در مدت یاد شده خارگ، عسلویه، بوشهر و گناوه به ترتیب با ۸۸، ۸۷، ۸۴ و ۸۳ درصد به ترتیب بیشترین میزان رطوبت را در استان بوشهر تجربه کردند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: از جمعه هفته جاری نیز با تغییر جهت وزش بادهای جنوبی برای استان بوشهر افزایش مجدد رطوبت و شرجی پیش بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: همچنین با توجه به پیش بینی‌ها، وزش بادهای شدید شمال غربی از امشب روی دریا و عمده نقاط استان تا فردا چهارشنبه تداوم دارد.

وی گفت: در این مدت سواحل استان بوشهر نیز تا پنجشنبه هفته جاری مواج و متلاطم پیش بینی شده و در این مدت خیزش گرد و خاک محلی و نفوذ گرد و غبار منطقه ای دور از انتظار نخواهد بود.

مساعدی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف همراه با غبار محلی و از اواخر امشب همراه با وزش باد پیش بینی شده است.

وی یادآور شد: در این مدت جهت وزش باد شمال غربی با سرعت هشت تا ۳۸ و از امشب به تدریج از شمال استان ۱۶ تا ۴۶ و گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‎‌شود.

مساعدی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و از اواخر امشب از شمال استان به تدریج ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha