فرماندار بجنورد: توسعه شهرستان در گرو حمایت از بخش خصوصی است

بجنورد-ایرنا- فرماندار بجنورد گفت: توسعه شهرستان در گرو حمایت از بخش خصوصی است به گونه ای که همه دستگاه های اجرایی باید برای انجام این کار اهتمام ویژه ای داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدباقر باقرپور روز سه شنبه در آیین افتتاح یک طرح حمل و نقل در بجنورد، اظهار کرد: دولتی بودن خدمات رسانی ها یک آسیب است که دولت سیزدهم با حمایت بیشتر از بخش خصوصی سعی در کم رنگ کردن آن دارد.

وی افزود: تجربه ثابت کرده، بخش خصوصی موفق عمل می کند و در صورت واگذاری خدمات رسانی ها به بخش خصوصی، نتایج بهتری کسب می شود.

باقرپور ادامه داد: در این میان مدیران دستگاه های اجرایی نیز وظیفه دارند از سرمایه گذار بخش خصوصی حمایت کنند.

فرماندار بجنورد تصریح کرد: سرمایه گذاران بخش خصوصی نیز برای رسیدن به موفقیت باید رضایت مردم را کسب کنند و تنها به فکر منافع اقتصادی نباشد.

معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت زامیاد نیز در این آیین گفت: این نمایندگی در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع راه اندازی و برای ساخت آن ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

اسدالله گزانی افزود: در مرحله نخست بهره برداری از این نمایندگی برای ۲۰ نفر شغل ایجاد شده است.

براساس این گزارش بهار امسال ۸۴۲ هزار تن کالا از طریق ناوگان باری در داخل و خارج خراسان شمالی جابه جا شد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد افزایش یافت.

در بهار امسال ۴۸ درصد کالای جا به جا شده به وسیله ناوگان باری استان مربوط به سیمان، ۱۵ درصد مربوط به کود اوره و چهار درصد پودر آلومینیوم بوده است.

اکنون ۲۶ شرکت با پنج هزار و ۶۰ دستگاه انواع ناوگان باری و هشت هزار و ۶۹۰ راننده در بخش حمل بار استان خراسان شمالی فعالیت می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha