۱۲۴ هکتار زمین شهرک صنعتی رضوی مشهد آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران است

مشهد-ایرنا- مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: هم‌اکنون ۱۲۴ هکتار از اراضی شهرک صنعتی رضوی (شماره ۵ مشهد) در حوالی این کلانشهر برای واگذاری به سرمایه‌گذاران مهیا شده است.

جعفر فرشچی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا شمار متقاضیان کنونی برای دریافت زمین در شهرک صنعتی رضوی را به میزان ۳۰۰ هکتار ذکر و بیان کرد: در مرحله نخست از بهره‌برداری این شهرک ۱۲۴ هکتار آماده واگذاری شده و آب و برق آن تامین و گاز هم تخصیص یافته است، همچنین زیرسازی برای روکش آسفالت و جدول‌گذاری هم انجام گرفته است.

وی بیان کرد: مراحل اول و دوم آماده سازی شهرک صنعتی رضوی شامل ۴۸۰ هکتار است، در حال حاضر نیز با همکاری مقامات قضایی و استانداری و دیگر دستگاههای اجرایی استان، مشکلات زمین با همراهی مردم منطقه و توسط شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از ۲۴ تیرماه سالجاری آماده واگذاری به متقاضیان و صنعتگران استان است.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: با پیگیریهای انجام گرفته و بهره‌برداری از شهرک صنعتی رضوی در ۲۴ تیرماه، واگذاری اراضی به متقاضیان سرمایه گذاری صنعتی انجام خواهد شد.

فرشچی اضافه کرد: در این راستا کارآفرینان و صنعتگران می‌توانند با اخذ مجوز تاسیس از مراجع ذیصلاح برای انتخاب زمین به روش الکترونیکی از طریق سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمندhttps://my.gov.ir و در مرحله بعد سایت http//.eservice.isipo.ir نسبت به انتخاب و دریافت زمین در زون تخصصی مورد نیاز اقدام کنند.

شهرک صنعتی رضوی در محدوده کیلومتر ۲۸ جاده مشهد به فریمان واقع شده است؛ مساحت کل شهرک یکهزار و ۹۸۷ هکتار بوده که از این میزان ۲۰۰ هکتار حوزه عملیاتی و ۱۲۰ هکتار حوزه صنعتی است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha