کشف موتورسیکلت سنگین پنج میلیارد ریالی قاچاق در قشم

قشم - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان قشم از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ محراب کاظمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان مرزی قشم با انجام بررسی های تخصصی و اشراف اطلاعاتی از محل اختفای یک دستگاه موتورسیکلت سنگین خارجی که به صورت قاچاق وارد کشور شده بود اطمینان حاصل کردند.

وی ادامه داد: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل تیمی به محل اعزام و در بازرسی از یک واحد منزل مسکونی یک دستگاه موتورسیکلت یکهزار سی سی سنگین به ارزش پنج میلیارد ریال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم توضیح داد: موتورسیکلت یادشده به دلیل فقدان جواز رفت و آمد و قاچاق، توقیف و مالک آن هم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ کاظمی از قشموندان خواست در صورت مشاهده و ایجاد مزاحمت از سوی این گونه موتورسیکلت ها در سطح خیابان های شهر و سرتاسر جزیره، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha