۲۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۱۸
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85166646
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه زریبار در مریوان کلید خورد

سنندج- ایرنا- نخستین جشنواره ملی فیلم زریبار با محوریت آسیب‌های اجتماعی و محیط زیست از امروز سه شنبه در پارک شانو مریوان و با حضور مردم و فیلم سازان آغاز شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مریوان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۷۵ اثر به این جشنواره ارسال شده که ۷۰ اثر مربوط به فیلم سازان داخلی و پنج اثر از اقلیم کردستان عراق به عنوان مهمان است.

رحمان هوشیاری ادامه داد: هدف از این جشنواره، ترویج فیلم و تماشای آن و آگاه سازی مردم درباره موضوعات و آسیب های اجتماعی و محیط زیست است.

وی با اشاره به استقبال خوب فیلم سازان کشور از این جشنواره، افزود: فیلم ها در طول سه شب در پارک شانو مریوان به صورت روباز از ساعت ۲۱ تا ۲۴ برای مخاطبان نمایش داده می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مریوان یادآور شد: هیات داوری جشنواره متشکل از خسرو سینا، ابراهیم سعیدی، پرویز رستمی، کورش سلیمانی و احمدمحمود امین از اقلیم کردستان عراق است.

هوشیاری، استقبال مردم را از جشنواره خوب ارزیابی کرد و گفت: اختتامیه جشنواره روز چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح در مجتمع فرهنگی هنری مریوان برگزار خواهد شد.

وی به پتانسیل های طبیعی و گردشگری مریوان اشاره کرد و افزود: این جشنواره فرصت خوبی برای معرفی جاذبه های گردشگری و اقتصادی مریوان است تا به عنوان لوکیشن فیلم های فیلم سازان انتخاب شود.

مریوان در ۱۰۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha