۲۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۶
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85166725
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم خراسان رضوی ۷۱۰ میلیارد ریال زکات پرداختند

سبزوار- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: مردم این استان در بهار امسال، با وجود کاهش بارش باران و نزولات آسمانی ۷۱۰ میلیارد ریال زکات پرداخت کردند.

به گزارش ایرنا، رضا سلم آبادی روز سه‌شنبه در نشست شورای زکات شهرستان جغتای افزود: پیش بینی شده در سال جاری ۲ هزار میلیارد ریال زکات در استان خراسان رضوی جمع آوری شود که بیش از یک سوم این میزان در سه ماهه نخست سال محقق شده است.

وی تصریح کرد: از محل دریافت این مقدار زکات بیش از ۲۴۲ خدمت شامل آزادی ۱۹ نفر زندانی، اهدای جهیزیه، توزیع بسته‌ های کمک معیشتی و غیره انجام شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: همچنین میزان زکات مشخص شده استان در سال گذشته یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال بود که مردم استان با پرداخت یک میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال پایبندی خود را به اعتقادات اسلامی نشان دادند.

در سفر مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی به شهرستان جغتای، مسجد جامع امام رضا (ع) و مهدیه و بوستان روستای فراشیان این شهرستان، که از محل پرداخت زکات ساخته شده است، در زمینی به مساحت ۲۲ هزار متر مربع به بهره برداری رسید.

جغتای در ۳۲۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha