جشنواره «حوا» در مازندران آغاز به کار کرد

ساری - ایرنا - نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم «حوا» به عنوان مهم‌ترین رویداد سینمایی کشور در حوزه خانواده امروز سه‌شنبه همزمان با ۱۳ استان کشور با اکران فیلم سینمایی «اسما» در مازندران شروع به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، استان مازندران در کنار ۱۲ استان خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، اصفهان، فارس، همدان، قم، قزوین، کرمانشاه، گلستان، گیلان، تهران و البرز میزبان این رویداد سینمایی هستند.

نخستین جشنواره بین المللی فیلم «حوا» با اکران ۲۸ فیلم سینمایی، فیلم کوتاه و فیلم مستند از امروز تا ۲۳ تیرماه در سینما کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ساری در چهار سانس ۱۳ تا ۱۵، ۱۵تا ۱۷، ۱۷تا ۲۱ و ۲۱تا ۲۳ آغاز شده است.

در این مدت و ۱۵ فیلم کوتاه، ۱۰ فیلم مستند و سه فیلم سینمایی تا روز جمعه بیست و سوم تیرماه به‌طور رایگان به نمایش درمی‌آید.

امروز در روز نخست برگزاری این جشنواره در مازندران، در سانس ۱۵تا ۱۷ امروز فیلم های "اسما "، "پرتاب ناگهانی یک فیل"، " یک حلقه معمولی"، "تیره"، "۳۲۳ماه و چند وقت و چند روز "در بخش فیلم کوتاه داستانی نمایش داده می شود.

در سانس ۱۵تا ۱۷ فیلم بلند سینمایی" هوک "، در سانس ۱۹تا ۲۱ مستند" بانو" و در آخرین ساعت یعنی ساعت ۲۱تا ۲۳ فیلم های مستند" ‌واهگ" و" دیوارهای نخی "نمایش داده می شود.

جشنواره «حوا» در مازندران آغاز به کار کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha