۱۵ مصوبه برای توسعه و بهبود ورزش ری

شهرری - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به احصای مشکلات ورزش ری در بازید از اماکن این شهرستان اعلام کرد: ۱۵ تصمیم و مصوبه برای بهبود وضعیت ورزش ری امروز گرفته شد و اجرایی می‌شود.

علی جوادی عصر سه شنبه در حاشیه بازدید از اماکن ورزشی شهرستان ری به ایرنا توضیح داد: جلسه شورای ورزش شهرستان ری چندی پیش با حضور فرماندار برگزار و در آن جلسه مصوب شد تاطی ۲ هفته جلسه شورای اداری ورزش این شهرستان برگزار شود.

وی ادامه داد: امروز در این راستا و در قالب ۲ تیم تخصصی تمام اماکن ورزشی شهرستان ری بازدید و مشکلات توسط کارشناسان احصا شد.

به گفته جوادی، مشکلات احصا شده ساعتی پیش در جلسه شورای اداری ورزش شهرستان ری مطرح و ۱۵ مصوبه برای توسعه ورزش این شهرستان گرفته شد.

 ۱۵ مصوبه برای توسعه و بهبود ورزش ری

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران افزود: بیشتر مصوبات برای بهبود وضعیت نیروی انسانی، توسعه ورزش، نوسازی ورزشگاه های قدیمی و حفظ و نگهداری ورزشگاه های فعال بود.

وی با بیان اینکه سیاست اصلی ما توسعه راهبردی ورزش براساس ظرفیت های شهرستان ها است، خاطرنشان کرد: ری پرافتخارترین شهرستان تهران در المپیک بوده و باید این سرمایه عظیم حفظ شود.

جوادی یادآور شد: با اقدام و تصمیم های اتخاذ شده وضعیت ورزش ری بهتر از قبل می شود؛ چراکه این شهرستان یکی از کانون های اصلی ورزش تهران بوده و هست.

شهرستان ری  با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای ۶۰ هیات ورزشی است، این شهرستان به تنهایی پنج مدال از ۱۵ مدال المپیک را کسب کرده است، به همین دلیل این شهرستان را شهر طلایی کشور در المپیک می‌نامند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha