۲۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۲۷
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85166875
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

 انهدام باند قاچاق کالای میلیاردی در ملایر

۲۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۲۷
کد خبر: 85166875
 انهدام باند قاچاق کالای میلیاردی در ملایر

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی ملایر گفت: ۱۴۱ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۳۰ میلیارد ریال از سه دستگاه خودروی سواری کشف و باند تهیه و توزیع قاچاق کالا با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان منهدم شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس سرهنگ "احمد ساکی" روز سه‌شنبه در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه قاطع با قاچاق کالا و برخورد با سودجویان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی جامعه، ماموران پلیس امنیت عمومی ملایر از انتقال مقادیر زیادی کالای قاچاق توسط سه دستگاه خودروی سواری به این شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران حین کنترل محورهای مواصلاتی، این خودروهای را که به صورت کاروانی در حال تردد بودند و به محض مشاهده ماموران متواری شدند، با شگردهای خاص پلیسی متوقف کردند.

فرمانده انتظامی ملایر بیان کرد: ماموران در بازرسی از سه دستگاه خودرو سواری توقیفی تعداد ۱۴۱ قلم انواع کالای قاچاق شامل قهوه‌ساز، ماکروفر، جاروبرقی، بخارشوی لباس و کارواش سیار را کشف کردند و با تشکیل پرونده سه نفر اعضای این باند به مرجع قضایی معرفی شدند.

پلمب کارگاه تهیه و توزیع گوشت‌های غیربهداشتی در ملایر

سرهنگ ساکی همچنین از پلمپ کارگاه تهیه و توزیع گوشت‌های غیربهداشتی و غیرمجاز با هوشیاری و تلاش ماموران کلانتری ۱۳ این شهرستان خبر داد و گفت: به دنبال دریافت خبر مبنی بر وجود کارگاه تهیه و توزیع گوشت‌های غیربهداشتی و غیرمجاز، با توجه حساسیت موضوع، تحقیق و بررسی پیرامون خبر به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پس از شناسایی کارگاه مورد نظر و هماهنگی با مرجع قضایی با حضور کارشناسان شبکه بهداشت و اداره دامپزشکی در بازرسی از محل مورد نظر که بدون امکانات اولیه بهداشتی بود، تعداد سه دستگاه یخچال فریز رستورانی حاوی ۳۰۰ کیلوگرم سنگدان مرغ غیر بهداشتی و غیر مجاز، ۴۰۰ کیلوگرم چربی گوساله و گاو، ۶ قوطی رنگ خوراکی، ۱۲ بطری رب غیر بهداشتی و یک دستگاه چرخ گوشت صنعتی که آثار سنگدان مرغ و چربی‌های غیرمجاز در آن مشهود بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی ملایر اظهار داشت: برابر نظر کارشناسان شبکه بهداشت و دامپزشکی گوشت‌های کشف شده مصرف خوراکی نداشته و باید در مصارف صنعتی و غیرخوراکی استفاده می‌شد، اما برابر اظهارات متهمان گوشت‌های مکشوفه در یکی از رستوران‌ها با نام تجاری خاص استفاده شده است.

سرهنگ ساکی ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری شهروندان با پلیس در شناسایی و کشف جرائم به ویژه در حوزه تخلفات صنفی، تاکید کرد: در این رابطه ضمن پلمب واحد صنفی متخلف، ۲ نفر عامل توزیع گوشت‌های آلوده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی شناسایی و دستگیری سارق مغازه با تلاش ماموران کلانتری ۱۲ را از دیکر اقدامات پلیس عنوان کرد و افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه در سطح این شهرستان، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ملایر گفت: ماموران پس از تحقیقات لازم و بکارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی یک نفر متهم را در این رابطه شناسایی و طی هماهنگی با دستگاه قضایی و در یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ ساکی با اشاره به اینکه در بازجویی صورت گرفته فرد سارق به تعداد یک فقره سرقت مغازه اعتراف کرد، یادآور شد: با تشکیل پرونده قضایی متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha