۶ عامل نزاع دسته جمعی در ساوه دستگیر شدند

۲۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۲۳
کد خبر: 85166893
۶ عامل نزاع دسته جمعی در ساوه دستگیر شدند

ساوه - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: ۶ عامل نزاع دسته جمعی با حضور پلیس در یکی از محلات این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی روز سه شنبه اظهار کرد: در پی تماس شهروندان ساوجی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری در یکی از محله های شهرستان، بلافاصله ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۳ علوی برای بررسی موضوع به محل وقوع درگیری اعزام شدند.
وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد چهار جوان به دلیل اختلافات قبلی، با ۲ شهروند دیگر درگیر و به وسیله سلاح سرد اقدام به ضرب و شتم و مضروب کردن آنها کرده اند .
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه خاطر نشان کرد: با حضور به موقع پلیس و در همان تحقیقات ابتدایی عوامل نزاع و درگیری شناسایی و دستگیر شدند.
سرهنگ عیسی آبادی با اشاره به برخورد قاطع پلیس و دستگاه قضائی با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، اظهار داشت: با حضور به موقع و واکنش سریع مأموران انتظامی ضمن برقراری آرامش در محله، ۲ نفر از مصدومین به مرکز درمانی منتقل شدند.
وی با اشاره به معرفی عاملان نزاع و درگیری به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: وقوع چنین نزاع هایی مصداق بارز اخلال در نظم عمومی است و از این رو پلیس برابر قانون با عاملان آن برخورد خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha