استقبال از ملی پوش والیبال نشسته کرمانشاهی پس از افتخارآفرینی در آسیا+فیلم

کرمانشاه- ایرنا- آیین استقبال از مسعود امامی بازیکن کرمانشاهی عضو تیم ملی والیبال نشسته مردان که موفق به کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا شده بود عصر سه شنبه با حضور جمعی از مدیران و جامعه ورزش استان در فرودگاه شهید اصفهانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم «مسعود امامی» بازیکن ملی پوش والیبال نشسته که موفق به کسب مقام نخست مسابقات قهرمانی آسیا به همراه تیم ملی در قزاقستان شده بودند، مورد استقبال و تجلیل قرار گرفت.

رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان، رییس بیمه عشایری و روستایی استان، رییس کانون وکلای غرب کشور، رضا خانی مربی تیم والیبال نشسته کرمانشاه، ورزشکاران و پیشکسوتان این شهرستان به همراه اعضای خانواده از جمله حاضران در این مراسم بودند.

مسعود امامی ملی پوش کرمانشاهی در سخنان کوتاهی گفت: کادر فنی خوب، تمرینات عالی و هماهنگی بین بازیکنان و تلاش آنها برای تکرار مقام قهرمانی دوره قبل، از دلایل اصلی کسب مقام نخست مسابقات قهرمانی آسیا در کشور قزاقستان بود.

نهمین دوره مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا در شهر «آستانه» قزاقستان برگزار شد و تیم ایران با زحمات کادر فنی و تلاش بازیکنان موفق به تکرار عنوان قهرمانی دوره قبل شد.

استقبال از ملی پوش والیبال نشسته کرمانشاهی پس از افتخارآفرینی در آسیا+فیلم

تیم ملی والیبال نشسته ایران با شکست تیم‌های هند، چین و کره جنوبی در مرحله گروهی به مرحله نیمه نهایی راه یافت و در این مرحله با شکست تیم عراق راهی فینال شد.

تیم ایران در مرحله فینال با شکست تیم قزاقستان قهرمان آسیا شد.

استقبال از ملی پوش والیبال نشسته کرمانشاهی پس از افتخارآفرینی در آسیا+فیلم

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha