۲۰ تیر ۱۴۰۲، ۲۳:۵۴
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85167108
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

نخستین بازارچه محلی خرم آباد راه اندازی شد

۲۰ تیر ۱۴۰۲، ۲۳:۵۴
کد خبر: 85167108
نخستین بازارچه محلی خرم آباد راه اندازی شد

خرم آباد_ایرنا_شهردار خرم آباد گفت: نخستین بازارچه محلی این شهر در زمینه عرضه محصولات و توانمندی‌های بانوان سرپرست خانوار راه اندازی شد.

به گزارش ایرنا، داریوش بارانی بیرانوند شامگاه سه شنبه در آیین افتتاح جشنواره محلی کوثر خرم آباد بیان کرد: افتتاح این بازارچه‌ در راستای توانمند سازی بانوان بی سرپرست و هدفمند سازی عفاف و حجاب در جامعه انجام شد.

وی اظهارکرد: در دیگر محلات خرم‌آباد هم اقداماتی برای افتتاح اینگونه مجموعه‌هایی به عنوان بازارچه‌های محلی صورت گرفته که در آینده نزدیک شروع به فعالیت می‌کنند.

شهردار خرم آباد عنوان کرد: بازارچه های محلی این شهر با هدف رونق کسب و کار و بر مبنای اساسنامه قانونی در حال انجام و سازمان میادین شهرداری موظف شده است بازارچه های موقت و دائم را در سطح شهر ایجاد کند.

بارانی بیرانوند با اشاره به لزوم ایجاد بازارچه های تنظیم بازاری بیان کرد: در این راستا بازارچه بانوان در انتهای خیابان گلستان ۹ خرم آباد و حداقل ۲ بازارچه دائمی میوه و تره بار نیز امسال در این شهر راه اندازی خواهد شد.

وی ادامه داد: این بازارچه ها در انتهای بلوار حج و جنب میدان کریم خان راه اندازی می شوند تا مردم بتوانند محصولات مختلف با کیفیت را با قیمت های مناسب خریداری کنند.

شهردار خرم آباد گفت: بازارچه بانوان با توجه به مهارت ها و توانمندی های بانوان سرپرست خانوار، افراد توانمند و همکاری دستگاه های حمایتی مربوطه تا پایان تیرماه جاری راه اندازی و بازارچه دائمی گل و گیاه نیز در خروجی خرم آباد به سمت کوهدشت مستقر می شود که این طرح دارای مصوبه شورای ترافیک و پارکینگ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha