برای خدمات رسانی و حل مشکلات مردم هیچ بهانه‌ای از طرف مدیران پذیرفتنی نیست

چابهار- ایرنا- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برای خدمات رسانی و حل مشکلات و دغدغه‌های مردم هیچ گونه بهانه‌ای از طرف مدیران استانی و شهرستانی پذیرفتنی نیست چرا که تلاش دولت بر این است که اقدامات در سفره و رفاه مردم قابل لمس باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا محمد کرمی روز چهارشنبه در دیدار با مردم و مسوولان شهرستان نیکشهر اظهارکرد: آنچه که برای مردم مهم است اقدامات قابل لمس و بنیادی است و تمامی فعالیت‌ها نیز باید با محوریت جلب رضایت مردم و امید آفرینی در جامعه باشد.

وی افزود: جاده ترانزیتی یکی از ظرفیت هایی است که برای شهرستان هایی مثل نیکشهر می‌تواند نقطه عطفی در توسعه اقتصادی و گردشگری باشد و ما نیز جهت رونق کسب و کارهای محلی با محوریت جاده‌های ترانزیتی، هیچ گونه محدودیتی در طرح های اقتصادی و گردشگری نخواهیم داشت.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با رویکردهای خلاقانه و ابتکارهای نوین مدیران، نیکشهر می‌تواند بازاری محوری برای فروش محصولات کشاورزی و صنایع دستی و بومی در جنوب استان باشد.

وی تاکید کرد: شهرداری ها با زیبا سازی شهرها و نصب المان های متناسب با جغرافیای هر شهر می‌توانند نقش مهمی در نشاط آفرینی جوامع شهری داشته باشند و با ایجاد منابع درآمدی پایدار مشکلات مالی خودشان بویژه در بخش پرداخت حقوق کارکنان را مدیریت کنند.

کرمی از طرح‌های در دست اجرای شهرداری نیکشهر و طرح اقدام ملی مسکن نیکشهر بازدید کرد و افزود: طرح اقدام ملی مسکن یکی از مهمترین برنامه‌های دولت سیزدهم است که با به کارگیری تمامی ظرفیت‌ها در پی آن هستیم که هیچ متقاضی در شهرها و روستاها بدون زمین نباشد و در واگذاری‌ها نیز تاکید شده با استفاده از ظرفیت‌های قانونی متراژ زمین ها نسبت به قبل افزایش پیدا کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha