۲۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۶
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85167527
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدال آوران بازی‌های هانگژو پاداش دریافت می‌کنند

زنجان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ورزشکاران، مربیان و داوران برای حضور در رقابت‌های آسیایی هانگژو علاوه بر حمایت هایی که هم اکنون می‌شوند پس از کسب مدال نیز پاداش دریافت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد بازرگان روز چهارشنبه در ستاد بازی های آسیایی و پارا آسیایی هانگژو بر اهمیت حضور ورزشکاران استان در این رقابت ها تاکید کرد.

وی اظهار داشت: امسال برنامه کمیته ملی المپیک تنها اعزام ورزشکاران با شانس مدال آوری بالا به این رقابت ها بوده و برخی رشته ها حذف شده است.

بازرگان با بیان اینکه برخی رشته ها مثل سپک تاکرا نیز که استان زنجان در آن شانس حضور و مدال آوری دارد حذف شده است، تصریح کرد: این موضوع آمار حضور ورزشکاران زنجانی را کاهش می دهد اما استان تابع تصمیمات ملی است.

وی با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان از ورزشکاران در اردو برای حضور در این رقابت ها حمایت می کند افزود: مبالغ حمایتی به حساب ورزشکاران در اردو واریز می شود و در بخش پاداش و جوایز نیز در حال رایزنی و پیگیری هستیم تا اقدامات بهتری انجام گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خاطرنشان کرد: باید کار فرهنگی و رسانه ای قوی برای معرفی این ورزشکاران به عنوان الگو و نمونه ورزشی در جامعه شکل گیرد تا به نهادینه سازی ورزش در استان و به ویژه نونهالان منجر شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha