رییس هیات فوتبال سمنان خبر داد: خطر فروش امتیاز زیر گوش تیم دسته یکی فوتبال ساحلی

سمنان- ایرنا- رییس هیات فوتبال استان سمنان گفت: تامین ۵۰۰ میلیون تومان برای حمایت مالی طی ۲ روز آینده لازمه جلوگیری از فروش تیم دسته یکی فوتبال ساحلی استان به دلیل مشکلات مالی است.

سید حسین زرگر روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: ۲ تیم دسته یکی فوتبال ساحلی در سمنان وجود دارد که یکی از تیم‌ها به دلیل مشکلات مالی، درخواست فروش امتیاز داده است و تامین ۵۰۰ میلیون تومان از طریق حامی مالی، تنها راه ممانعت از این اقدام می‌تواند باشد.

وی افزود: یک یا ۲ روز آینده قرعه کشی مسابقات لیگ دسته یک فوتبال ساحلی برگزار می‌شود و انتظار می‌رود خیران و واحدهای صنعتی در استان سمنان در راستای توجه به مسوولیت اجتماعی خود با ورزش استان در این زمینه همراهی داشته باشند.

زرگر با اشاره به نقش ورزش در نشاط و سلامت اجتماعی، تصریح کرد: انتظار می‌رود بخش‌های مختلف بیش از پیش همراه و حامی ورزش باشند.

رییس هیات فوتبال استان سمنان تصریح کرد: خیران و صنایعی که می‌خواهند در راستای مسوولیت اجتماعی خود تیم دسته یک فوتبال ساحلی را در سمنان همراهی و حمایت کنند، می‌توانند به هیات فوتبال شهرستان سمنان یا اداره ورزش و جوانان این شهرستان مراجعه کنند.

سپاهان شهرداری سمنان و پارس سمنان ۲ تیم لیگ دسته یکی سمنان هستند.

فاصله صنعت تا تیم‌داری در استان سمنان

به گزارش خبرنگار ایرنا، استان سمنان با بیش از ۲ هزار واحد صنعتی و معدنی و اشتغالزایی برای بیش از ۶۰ هزار نفر به عنوان گلوگاه اقتصادی شرق کشور محسوب می‌شود، اما با گذشت سبقه طولانی در تولید، پیوند منطقی و معناداری بین ورزش حرفه‌ای و صنعت در این استان رقم نخورده است و ریشه های محکمی ندارد و هنوز صنعت نتوانسته به مطالبات ورزش حرفه ای این خطه به درستی پاسخ دهد.

طبق آمارها، بخش صنعت و معدن ۳۴ درصد از اشتغال استان سمنان و ۲۲ درصد از تولید ناخالص این استان را به خود اختصاص داده است.

بر اساس گزارش‌ها، پراکندگی و تنوع مواد معدنی در گستره ۹۷ هزار و ۴۹۱ کیلومتر مربعی استان سمنان به گونه ای است که از معادن این استان سالانه نزدیک به ۲۲ میلیون تن مواد معدنی استخراج می‌شود و سهم استان سمنان از ۷۲ ماده معدنی شناسایی شده در کشور، ۴۲ نوع ماده معدنی است.

استان سمنان در رشته‌های ورزشی مختلف مانند فوتبال ساحلی، فوتسال، رشته‌های رزمی، هاکی، بدمینتون و تیراندازی در کشور حرف برای گفتن دارد و ورزشکاران نام‌آور و مدال‌آوری را در عرصه ملی داشته است و حمایت از این ورزشکاران قهرمان بدون شک جایگاه استان را در ورزش قهرمانی ارتقا می‌دهد و ورزش استان را متحول می‌کند.

سمنان که به دارالمرحمه معروف است با مساحت نزدیک به ۹۷ هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع یکی از پهناورترین استان‌های کشور ایران است که با پنج و ۹ دهم درصد مساحت کل کشور، از این نظر هفتمین استان ایران محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha