عامل قتل مسلحانه در کرمان دستگیر شد

کرمان - ایرنا - رییس پلیس آگاهی استان کرمان از دستگیری عامل قتل مسلحانه در یکی از محله های شهر کرمان در کمتر از ۷۲ ساعت از زمان وقوع خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی گفت: در پی وقوع یک فقره قتل مسلحانه در یکی از خیابان های کرمان بلافاصله کارآگاهان دایره قتل در محل حاضر و متوجه شدند در پی یک نزاع دسته جمعی، یک نفر به سمت افراد حاضر شلیک و گلوله به فردی ۳۸ ساله برخورد و این فرد پس از انتقال به بیمارستان در اثر شدت خونریزی فوت کرده است.

وی تصریح کرد: در اولین اقدام پنج نفر از افراد حاضر در صحنه جرم شناسایی، دستگیر و پس از تحقیقات اولیه هویت قاتل شناسایی و مشخص شد که وی پس از تیراندازی با یک دستگاه خودرو از محل متواری شده بود.

میرحبیبی گفت: در ادامه با دقت عمل ماموران و انجام اقدامات پلیسی، محل اختفای متهم مورد نظر شناسایی و این فرد کمتر از ۷۲ ساعت از زمان وقوع قتل دستگیر شد.

رییس پلیس آگاهی استان کرمان خاطرنشان کرد: در بازرسی از منزل این فرد پنج قبضه سلاح شکاری کشف و متهم به انجام قتل به سبب اختلافات مالی اقرار کرد که در ادامه با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha