باند فروش خودروهای اجاره‌ای در کرمان به دام افتاد

کرمان - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: اعضای یک باند کلاهبرداری که اقدام به فروش خودروهای اجاره ای از تهران در سایر استان های کشور می کردند، دستگیر شدند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالعلی روانبخش توضیح داد: در پی طرح شکایت های متعدد کلاهبرداری و فروش مال غیر در پلیس آگاهی استان کرمان، موضوع مورد بررسی ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت و مشخص شد متهمان دخیل در این پرونده ها با هویت های جعلی، خودروهای لوکس را از تهران اجاره کرده و با درج آگهی در سایت های معتبر اقدام به فروش آنها در استان های جنوبی کشور با جعل سند و قیمت های پایین‌تر می‌کنند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با توجه به حساسیت موضوع و زیان زیادی که متوجه خریداران این خودروها بود موفق شدند با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و پی جویی های پلیسی سه ماهه، سرکرده اصلی این باند را شناسایی و دستگیر کنند که این متهم با توجه به اسناد و مدارک موجود به بزه انتسابی و همچنین کلاهبرداری از مردم در قالب پیش فروش ساختمان و اقلام خوراکی با همکاری دیگر همدستانش اقرار کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان خاطرنشان کرد: در ادامه نیز با اشرافیت اطلاعاتی پلیس پنج همدست این متهم که در زمینه جعل اسناد هویتی و مالکیتی، جعل عنوان و ثبت شرکت های کاغذی فعالیت داشتند در استان های فارس، تهران و کرمان شناسایی و دستگیر شدند.

وی بیان کرد: تاکنون ۱۲ شاکی که متهمان بیش از ۶۰ میلیارد ریال را از آنان در قالب فروش خودرو، اقلام خوراکی و پیش فروش مسکن مهر کلاهبرداری کرده اند طرح شکایت داشته اند و پیگیری های پلیس برای احقاق حق آنان نیز در حال انجام است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha