رئیس کل دادگستری: دستگاه قضایی به دنبال رفع مشکلات مردم است

کرمانشاه – ایرنا - رئیس کل جدید دادگستری کرمانشاه، با بیان اینکه برای خود هیچ شانی جز خدمت به مردم قائل نیستم، تصریح کرد: با کمک همه همکارانم در مجموعه قضائی و انتظامی تلاش می کنیم بهترین خدمات را به مردم ارائه و گره از مشکلات آن ها باز کنیم.

به گزارش ایرنا، «شهرام کرمی» روز چهارشنبه در دیدار با فرمانده و جمعی از مسئولان ارشد انتظامی استان که در دادگستری کرمانشاه انجام شد، اظهار داشت: خوشحالم که توفیق خدمتگذاری به مردم شریف کرمانشاه را در سنگری دیگر پیدا کردم.

رئیس کل دادگستری کرمانشاه در ادامه با اعلام حمایت کامل دستگاه قضائی استان از اقدامات امنیت آفرین پلیس و ماموران انتظامی، گفت: این حمایت قطعا باعث ارتقاء و توسعه امنیت پایدار شهر و دیارمان خواهد شد.

وی اقتدار حاکمیت و نظام را در گرو اقتدار پلیس دانست و گفت: تضعیف این نهاد انقلابی و امنیت آفرین به معنای تضعیف کشور و سست شدن پایه های امنیت جامعه است.

کرمی با اشاره به اهمیت و نقش پلیس در برقراری نظم و امنیت جامعه گفت: بدون تردید اقتدار حاکمیت و کشور در گرو اقتدار پلیس است و تضعیف این نهاد انقلابی به منزله تضعیف کشور و سست شدن پایه های امنیت جامعه است.

وی همچنین با قدردانی از حس مسئولیت پذیری فرمانده، مدیران و کارکنان انتظامی استان برای کمک به دستگاه قضائی، از طرح سردار حاجیان برای تبدیل شدن پلیس به ضابط قانون و مطالبه گری از دستگاه های اجرایی برای اجرای درست و به موقع وظایفشان حمایت کرد و گفت: عملیاتی شدن این کار می تواند هم باعث کاهش جرائم در استان شده و هم به همکاران قضائی کمک کند تا با فراغ بال بیشتری به پرونده ها رسیدگی کنند.

کرمی در پایان گفت: دستگاه قضایی و پلیس به عنوان دو نهاد امنیت آفرین در جامعه کاملا با یکدیگر هماهنگ و تلاش می کنند تا ضمن ارائه خدمات لازم به عموم شهروندان فضا را بیش از گذشته برای مجرمان تنگ کرده و اجازه عرض اندام به آن ها ندهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha