ورمزیار: در بدترین زمان ممکن به استقلال لطمه زدند

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: در بدترین زمان ممکن به این تیم لطمه زدند و در مهم‌ترین زمان ممکن مدیران باشگاه عوض شدند.

صادق ورمزیار روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در مورد بسته شدن پنجره نقل انتقالات باشگاه استقلال، اظهار کرد: فکر می‌کنم در بدترین زمان ممکن به استقلال لطمه زدن و در مهم‌ترین زمان ممکن مدیران عوض شدند. در حالی که در فصل نقل و انتقالات باید بازیکنان تاثیرگذار را حفظ می‌کردند یا بازیکن جذب می‌کردند. متاسفانه بدهی‌های مالی گریبان‌گیر تیم شد و حالا هم که مدیرعامل انتخاب شده باید بدهی‌های قبلی باشگاه را پرداخت کند و بازیکنان مد نظر سرمربی را جذب کند.

وی در خصوص انتخاب علی خطیر به سرپرستی مدیرعاملی باشگاه استقلال، توضیح داد: مدیریت باشگاه در موفقیت و عدم موفقیت تیم نقش مهم و اصلی دارد. الان که خطیر به عنوان سرپرست انتخاب شده است باید بدهی‌های سنگین گذشته را پرداخت کند تا تیم دچار مشکل نشود، در این شرایط باید از او حمایت کنیم و امیدوارم استقلال از این بحران خارج شود.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: در فصل نقل و انتقالات، خروجی تیم بیشتر بود و متاسفانه ورودی‌ها یکی یا دو نفر بیشتر نبود و باشگاه کار سختی در فصل نقل و انتقالات دارد.

ورمزیار درباره جذب مهرداد محمدی نیز عنوان کرد: به نظر من حضور او می‌تواند در شرایط حساس به تیم کمک کند. البته محمدی بازیکن حرفه‌ای است و به سرعت می‌تواند خود را در دل هواداران استقلال جا کند.

وی افزود: محمدی بازیکن بسیار با کیفیتی است و خوشحالم به استقلال آمده و یکی از بهترین خریدهای این فصل باشگاه استقلال است. امیدوارم در این تیم افتخارات زیادی کسب کند و دوباره به تیم ملی برگردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha