۲۱ تیر ۱۴۰۲، ۲۱:۱۴
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85168285
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همایش مدافعان حریم خانواده در سنندج برگزار شد

۲۱ تیر ۱۴۰۲، ۲۱:۱۴
کد خبر: 85168285
همایش مدافعان حریم خانواده در سنندج برگزار شد

سنندج - ایرنا - همزمان با ۲۱ تیر روز عفاف و حجاب، همایش مدافعان حریم خانواده با شعار «برای خانواده ایستاده‌ایم» در پارک آی‌تی سنندج برگزار شد. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار سنندج در این همایش که با حضور خانواده‌های سنندجی برگزار شد، اظهار کرد: امسال ششمین سالی که این همایش در پاسداشت جایگاه خانواده برگزار می‌شود.

حسن عسگری با بیان اینکه خانواده مستحکم‌ترین، مهم‌ترین و موثرترین نهاد اجتماعی است، افزود: خانواده، مقدس‌ترین نهاد از نظر اسلام است که بستر رشد و نمو انسان‌های بزرگ را فراهم می کند تا چرخه مدیریتی آیندهجامعه را بر عهده گیرند.

وی به ابعاد جنگ شناختی دشمنان علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: در طی سالهای با برکت عمر انقلاب دشمن با هجمه‌های مختلف تحت عنوان جنگ نرم، ناتوی فرهنگی، شبیخون فرهنگی و شناختی، پایه‌های خانواده را هدف قرار داده است تا احساس تعهد به خانواده را از بین ببرد.

فرماندار سنندج با بیان اینکه ولنگاری جامعه از سستی پایه‌های خانواده شکل می‌گیرد، تاکید کرد: ثمره این اقدام دشمن، از بین رفتن نخبگان و تبدیل جامعه مستعمره فرهنگی غرب است‌.

عسگری ادامه داد: سبک زندگی غربی که دشمن به دنبال ترویج آن است از راهبردهای این جنگ شناختی است غافل از اینکه، خانواده ایرانی اصیل در طول قرن‌ها اصالت خود را حفظ کرده است.

وی حجاب را از نمادهای بارز اصالت خانواده ایرانی برشمرد و گفت: زن محجبه ایرانی، نسل پاکدامنی همچون حاج قاسم سلیمانی‌ها را تربیت می‌کند که مصداق این کلام امام خمینی(ره) است که «از دامن زن مرد به معراج می‌رود».

عسگری اظهار کرد: امروز دشمن خانواده‌ها را هدف قرار داده و بشدت بر روی مساله حجاب مانور می‌دهد تا به سبک زندگی غربی برسد.

وی با یادآوری اینکه جامعه ایرانی در طول دوران، بارها دشمن را پس زده است، اضافه کرد: در ایران باستان، نمادهای اصالت و تمدن پدیدار است که با ورود اسلام، این اصالت، هویت پیدا کرد.

فرماندار سنندج با بیان اینکه اصول و مبانی اخلاقی در غرب بی معناست و به بی هویتی انسان دامن زده است، یادآور شد: مردم متدین کردستان، پایبندی به ارزشهای اسلامی و ایرانی را در برهه‌های مختلف ثابت کرده و هجمه دشمن را بی اثر کرده‌اند.

همایش مدافعان حریم خانواده در سنندج برگزار شد

۲۱ تیر در تقویم کشورمان به نام روز ملی عفاف و حجاب نام دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha