۲۲ تیر ۱۴۰۲، ۹:۴۲
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85168459
T T
۱۵ نفر

برچسب‌ها

آسفالت روستای هَریرَز ملایر؛ تحقق خواسته مادر شهید پس از ۱۲ سال

همدان- ایرنا- روکش آسفالت محور سامن به روستای هَریَز یکی از خواسته‌های مهم مادر شهید "علی غیاثوند" بود که با پیگیری‌های فرماندار ویژه ملایر پس از ۱۲ سال وقفه به حقیقت پیوست و اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر روز پنجشنبه در بازدید از روند اجرایی روکش آسفالت محور سامن به روستای هَریرَز، اظهار داشت: پروژه روکش آسفالت محور سامن به هَریرَز بعد از یک وقفه ۱۲ ساله اجرا شد.

«سلمان اسماعیلی» افزود: این پروژه پس از وقفه ۱۲ ساله به طول ۶ کیلومتر و با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در حال اجرا است و ظرف پنج روز آینده به اتمام می‌رسد.

وی ادامه داد: با تلاش و همت مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان، بخشداری سامن و معاونت امور عمرانی فرمانداری، به سرعت این پروژه در حال اتمام است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: مایه خرسندی است که این پروژه را به خانواده سه شهید والامقام روستای هَریرَز به ویژه مادر شهید سرافراز "علی غیاثوند" تقدیم کنیم که مورد توجه و درخواست جدی این مادر شهید بود.

فرماندار ویژه ملایر یادآور شد: در مجموع امسال ۴۵ کیلومتر روکش آسفالت در راه‌های اصلی این شهرستان در کنار دیگر اقدامات همچون ایمن‌سازی، نصب نیوجرسی و ایجاد برخی پروژه ایجاد پل‌ها اجرا شد.

اسماعیلی گفت: علاوه بر این ۲۵ کیلومتر روکش آسفالت و ایمن‌سازی در حوزه راه‌های روستایی توسط مجموعه راهداری این شهرستان با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان در دست اجرا است.

وی بیان کرد: با انجام این اقدامات شاهد ارتقای قابل قبولی در حوزه راه‌های فرعی و اصلی شهرستان ملایر خواهیم بود.

معاون استاندار همدان با بیان اینکه به ازای هر صندلی مدیریت در ملایر، یک شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده تا امروز روی این صندلی‌ها تکیه بزنیم، تاکید کرد: در این راستا وظیفه خطیری در قبال خون شهدا و خانواده‌های معظم آنان بر عهده داریم.

اسماعیلی اظهار داشت: تکریم و تحقق خواسته خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان وظیفه و تکلیف همه مدیران است و در هیچ شرایطی روند خدمت‌رسانی صادقانه به مردم نباید کُند شود.

به گزارش ایرنا؛ فرماندار ویژه ملایر روز پنجشنبه با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار، بخشدار سامن، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان و دیگر مدیران مربوطه، از روند اجرای پروژه روکش آسفالت سامن به روستای هَریرَز وو پریان بازدید کرد.

فرماندار ملایر همچنین با حضور بر مزار مطهر شهید «علی غیاثوند» با نثار فاتحه و گل، به مقام والای این شهید سرافراز ادای احترام کرد و در تماس تلفنی با مادر شهید غیاثوند، از دعای خیر مادر معزز این شهید والامقام در اجرای پروژه روکش آسفالت محور سامن به روستای هَریرَز قدردانی کرد.

شهرستان ملایر دارای بیش از یک‌هزار کیلومتر راه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha