«حوا» با اکران ۶ فیلم دیگر از مازندران خداحافظی می‌کند

ساری- ایرنا- از مجموع فهرست ۲۸ فیلم جشنواره بین المللی «حوا» در مازندران امروز و در آخرین روز برگزاری این جشنواره ۶ فیلم در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ساری اکران می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در آخرین روز اجرای جشنواره در مازندران مستند «هیچکس منتظرت نیست» و فیلم بلند سینمایی «کاپیتان» در سانس های اول و دوم این روز اکران می شود.

فیلم های مستند «مقصد المپیک» و «چلچلای سفر “در ساعات ۱۹ تا ۲۱ و «کل فاطمه» و “لوتوس» آخرین فیلم های اکرانی است.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به شعار جشنواره «ما پای خانواده ایستاده ایم»، بیان کرد: این جشنواره در موضوعات حوزه های زن و خانواده، نقش زنان در جامعه، فرصتی برای شناسایی استعدادها، توانایی ها و خلاقیت جوانان در قالب تولیدات سینمایی جدید است.

احسان آهنگر گفت: یکی از اهداف این جشنواره مشارکت جامعه فرهنگی و هنری در امر ترویجی و تبلیغی ارزش ها و باورها نسبت به حوزه زنان و خانواده در جامعه است.

وی افزود: تقویت ظرفیت های مختلف فرهنگی، هنری و عرصه های مختلف بانوان و معرفی آنها به جامعه در این جشنواره مورد توجه است.

سرپرست اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی مازندران بیان کرد: آثار جشنواره حوا رایگان اکران می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ حوا به همت بنیاد بین‌المللی گوهرشاد و به دبیری مهدیه سادات محور تا ۲۳ تیر امسال در سطح کشور و از ۲۰ تا ۲۳ در تهران در حال برگزاری است. این رویداد محوریت موضوع زنان و خانواده را در دستور کار خود دارد و با همکاری مراکز و سازمان‌های فرهنگی مختلف فعالیت خود را دنبال می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha