۲۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۱
کد خبر: 85168694
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک انبار لوازم خانگی قاچاق در مشهد کشف شد

۲۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۱
کد خبر: 85168694
یک انبار لوازم خانگی قاچاق در مشهد کشف شد

مشهد- ایرنا- رییس پلیس امنیت اقتصادی خراسان رضوی گفت: یک انبار لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۲۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در این شهر کشف شد.

به گزارش ایرنا و به نقل از فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، سرهنگ حسین جوانبخت روز پنجشنبه افزود: در پی کسب خبری مبنی بر انبار کردن تعداد قابل توجهی لوازم خانگی قاچاق در یکی از مناطق حاشیه شهر مشهد توسط فردی سودجو، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی خراسان رضوی پس از شناسایی انبار موردنظر و با هماهنگی مقام قضایی به همراه نمایندگان اداره صمت استان به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از این مکان انواع لوازم خانگی شامل تلویزیون‌های ۵۵ تا ۷۵ اینچ، سینما خانواده و انواع کولر گازی خارجی را کشف کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی خراسان رضوی ادامه داد: ارزش کالاهای مکشوفه بیش از ۲۲ میلیارد ریال برآورد شده است که در این زمینه ۲ متهم به مراجع قضایی معرفی شدند.

جوانبخت افزود: تحقیقات بیشتر در این زمینه ادامه دارد.

کشف اسکناس های جعلی خارجی از یک تبعه خارجی در مشهد

بر طبق گزارش فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، رییس پلیس آگاهی استان نیز اظهار کرد: ۳۹ قطعه اسکناس هزار روپیه‌ای، ۴۷ قطعه اسکناس هزار افغانی، یک قطعه اسکناس ۱۰۰ روپیه‌ای و هشت قطعه اسکناس ۵۰ هزار تومانی جعلی از یک تبعه خارجی در مشهد کشف شد.

سرهنگ جواد شفیع زاده افزود: در پی گزارشی مبنی بر این که یک تبعه خارجی با اسکناس های جعلی قصد خرید کالا در مشهد دارد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: کارآگاهان اطلاعات جنایی پلیس آگاهی استان با کار گسترده پلیسی متهم پرونده را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند، متهم به مراجع قضایی معرفی و با دستورات قضایی تحقیقات در این باره ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha