معاون رییس‌جمهور: مزیت‌های سرمایه‌گذاری منطقه آزاد ماکو باید تبلیغ و معرفی شود

ارومیه - ایرنا - معاون امور مجلس رییس‌جمهور با اشاره به وجود ظرفیت‌های خوب در منطقه آزاد ماکو گفت: این ظرفیت‌ها و مزیت‌های حضور سرمایه‌گذاران باید به خوبی تبلیغ و معرفی شود.

محمد حسینی روز پنجشنبه در آیین رونمایی از ۱۱۰ بسته سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکو افزود: تحقق رشد اقتصادی مدنظر در کشور و به تبع آن، در مناطق مختلف به ویژه مناطق آزاد با سرمایه گذاری میسر می شود و برای رسیدن به این هدف هم، مزیت ها باید تبیین و شناسانده شوند.

وی اضافه کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته توسط دولت سیزدهم در تعامل با کشورهای مختلف از جمله کشورهای همسایه، آفریقایی و آمریکای لاتین، فرصت خوبی برای جذب سرمایه گذاران خارجی و تبیین ایران به عنوان بهترین و سودآورترین مقصد سرمایه گذاری مهیا شده است.

معاون امور مجلس رییس جمهور ادامه داد: منطقه آزاد ماکو علاوه بر قرارگرفتن در یکی از بهترین کریدورهای تجاری، در لجستیک و کشاورزی هم ظرفیت بسیار خوبی دارد و در حوزه معدن نیز قابلیت فراوری و صادرات در این منطقه موجود است که باید روی همه آنها سرمایه گذاری کرد.

حسینی اظهار کرد: همچنین رفع مشکلات و کمبودهای ۲ گمرک بازرگان و پلدشت در منطقه آزاد ماکو باید در دستور کار جدی مسوولان قرار گیرد.

در این آیین، با حضور معاون امور مجلس رییس جمهور، دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی، مدیرعامل منطقه آزاد ماکو و معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی، ۱۱۰ بسته سرمایه گذاری در این منطقه رونمایی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha