گسترش ارتباط با کانون های دینی راهکار مقابله با توطئه‌های فرهنگی است

ساری – ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران بر لزوم مراقبت از امنیت روانی جامعه تاکید کرد و گفت: گسترش ارتباط با کانون های دینی راهکار مقابله با توطئه‌های فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روح الله سلگی روز پنجشنبه در جمع فعالان فضای مجازی جبهه انقلاب مازندران در ساری افزود: امنیت روانی جامعه جز حقوق عامه است که باید صیانت شود.

وی با اشاره به گستردگی جنگ نرم استکبار علیه انقلاب اسلامی افزود: نادیده انگاشتن جنگ نرم و جبهه فرهنگی به معنای پذیرش استحاله فرهنگی ونابودی سرمایه های فکری و عملیاتی کشور است که خسارت جبران ناپذیری برجای می‌گذارد.

این مسئول سیاسی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در جنگ نرم اظهار کرد: جهاد تبیین از فاجعه تحریف وقایع و تحمیل عقاید انحرافی و شوم معاندان به نسل جوان و با اراده کشورمان جلوگیری می کند.

وی با تاکید بر لزوم سرمایه‌گذاری برای مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان یاد آور شد: سرمایه‌گذاری در عرصه فرهنگ به هیچ وجه هزینه نیست بلکه با مصونیت بخشی جامعه برابر فرهنگ منحط غربی سود آن نصیب جامعه می شود.

سلگی، فرهنگ را راه تنفس جامعه دانست و افزود: تقویت خرده فرهنگ ها و گسترش آئین های بومی و ایرانی راهکار عمده در مقابله با فرهنگ وارداتی است.

معاون سیاسی استاندار مازندران با اشاره به آشوب‌های دشمنان علیه کشورمان در سال گذشته اظهار کرد: دشمنان با وارونه نمایی و قلب وقایع در این آشوب‌ها سعی کردند جریان فکری نسل جوان و نوجوان ما رابه نفع خود تغییر دهند که خوشبختانه با بصیرت مثال زدنی مردم کشورمان در این راه شوم ناکام ماندند.

گسترش ارتباط با کانون های دینی راهکار مقابله با توطئه‌های فرهنگی است

سلگی با تاکید بر لزوم سازمان دهی فعالیتهای فرهنگی در محلات حول محور مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج افزود: گسترش ارتباط جوانان با کانون های دینی و معرفتی بسترساز تعالی اندیشه های ناب اسلامی در جامعه است.

معاون استاندار مازندران تصریح کرد: جهاد تبیین امر مستمر و توقف ناپذیر است.

این مسئول سیاسی با اشاره به نقش رسانه ها در تنویر افکار عمومی خاطرنشان کرد: با هدف جریان سازی رسانه ای حول مولفه های فرهنگی انقلاب قرارگاه رسانه ای جبهه انقلابی در مازندران راه اندازی خواهد شد.

سلگی گفت: پاسداری از سنگرهای فرهنگی انقلاب رسالت قطعی فعالان رسانه ای کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha