خریداران گوشی های مسروقه در پاساژ کیش شهر کرمانشاه دستگیر شدند
عکس تزئینی است

کرمانشاه – ایرنا - رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از کشف ۳۲ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه در شهر کرمانشاه که در نقاط مختلف کشور به سرقت رفته بودند خبر داد و گفت: در این راستا ۲ نفر در پاساژ کیش شهر کرمانشاه دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ «علی کرمی» عصر پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس آگاهی مبنی بر فعالیت ۲ نفر از مغازه داران پاساژ کیش شهر کرمانشاه در زمینه خرید و فروش گوشی های تلفن همراه مسروقه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کاراگاهان با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مغازه های فوق شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به بازرسی از آن ها اقدام کردند.

سرهنگ کرمی تصریح کرد: در بازرسی های انجام گرفته ۳۲ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه که در شهرهای مختلف کشور از جمله تهران، قم، قزوین و کرمانشاه به سرقت رفته بود، کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه یادآوری کرد: صاحبان این مغازه ها، با خرید گوشی های تلفن همراه مسروقه اقدام به تغییر سریال آن ها کرده و با قیمتی پائین تر می فروختند.

وی در پایان از دستگیری هر ۲ نفر آن ها و معرفی به دستگاه قضائی خبر داد و گفت: تاکنون ۱۸ نفر از افراد مالباخته شناسایی و گوشی هایشان به آن ها بازگردانده شده است.

بیش از پنج میلیارد ریال کالای احتکاری در پاوه کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی پاوه از کشف ۲ محموله احتکاری شامل کیک و آبمیوه و شکر در این شهرستان به ارزش ۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ "وحید خسروی" اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران مبنی بر وجود ۲ انبار محل احتکار کالا در سطح شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی انبارهای محل احتکار شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

خسروی با اشاره به اینکه در این بازرسی ها، ۹۰۰ کیلوگرم شکر، ۳۸ هزار و ۱۸۸ عدد آبمیوه و ۳ هزار و ۲۵۰ عدد کیک به ارزش ۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال کشف شد، افزود: در این راستا ۲ نفر دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف لوازم آشپزخانه قاچاق در روانسر

فرمانده انتظامی روانسر از کشف ۲۸ دستگاه خرد کن و ۵۰۰ عدد دستمال جادویی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "احمد رستمی" اظهار داشت: ماموران یگان امداد روانسر حین کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه پراید وانت مشکوک و آن را جهت بازرسی متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از خودروی توقیفی ۲۸ دستگاه خردکن و ۵۰۰ عدد دستمال جادویی و ۴ دستگاه کارت خوان که فاقد هرگونه مجوزی بود، کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش این محموله قاچاق یک میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان روانسر ادامه داد: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد.

احتکار ۳۰ تن مرغ زنده در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۰ تن و ۶۰۰ کیلوگرم مرغ زنده احتکاری به ارزش ۱۳ میلیارد و ۴۶۴ میلیون ریال در یکی از روستاهای شهرستان کرمانشاه خبر داد.

سردار "مهدی حاجیان" اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس، مبنی بر احتکار تعداد زیادی مرغ زنده در یک مرغداری، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار مذکور در روستای درودفرامان کرمانشاه شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در بازرسی های انجام گرفته ۳۰ تن و ۶۰۰ کیلوگرم مرغ زنده که طبق نظر کارشناسان ارزش آن ها به ۱۳ میلیارد و ۴۶۴ میلیون ریال می رسید، کشف شد.

سردار حاجیان در پایان از تشکیل پرونده ای در این خصوص و ارجاع آن به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha