تسهیل فرآیندهای فناورانه سلامت محور در استان فارس

شیراز-ایرنا-رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز ضمن بیان راهکارهایی پیرامون ارتقای فعالیت های فناورانه در حوزه سلامت، سرعت بخشیدن به روند پیگیری ها و انجام اقدامات لازم در راستای ارتقای حمایت از موضوعات فناورانه در دانشگاه را یک ضرورت خواند.

به گزارش ایرنا، وحید حسینی پنجشنبه در حاشیه سی و هشتمین نشست ستاد دانشگاهی ارتقای تولید دانش‌بنیان و اشتغال آفرین در حوزه سلامت با بیان اینکه موضوعات فناورانه فراتر از موضوعات پژوهشی است، گفت: گسترش طرح های فناورانه، تحقیقات کاربردی و تولید محصولات، دستیابی به دانش فنی و فناوری های جدید از طریق پایان نامه های فناورانه، از اهداف برگزاری این نشست است.

وی ادامه داد: بررسی مصادیق شاخص ها و نحوه امتیاز دهی فعالیت های فناورانه اعضای هیات علمی دانشگاه نیز از دیگر محورهای این نشست است.

وی اضافه کرد: در این نشست شیوه‌ پایان نامه ‌های فناورانه مورد بررسی نهایی قرار گرفت و اعضا دیدگاه های خود را پیرامون موارد مطرح شده، بیان کردند.

سی و هشتمین نشست ستاد دانشگاهی ارتقای تولید دانش‌بنیان و اشتغال آفرین در حوزه سلامت، صبح امروز پنجشنبه، بیست و دوم تیر ۱۴۰۲، با حضور مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha