برنامه جامع برای تعویض و توسعه شبکه آب شهر ایلام لازم است

ایلام - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با بیان اینکه قطعی های احتمالی آب به نحو مطوب به مردم اطلاع رسانی شود، گفت: برنامه جامع برای تعویض و توسعه شبکه آب شهر ایلام لازم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سعید هژبری عصر روز پنجشنبه از تاسیسات و تجهیزات تامین آب آشامیدنی و مخازن و شکستگی های شبکه آب شرب شهر ایلام با حضور مدیرکل مدیریت بحران و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید، با اشاره به مشکلات و مسائلی که مردم ایلام به دلیل افت فشار و قطعی های آب در چند روز گذشته با آن مواجه بوده اند، اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب استان بایستی تدابیر و اقدامات لازم برای نگهداری شبکه و تامین آب شرب سالم برای شهروندان را انجام دهد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام یادآور شد: در صورت شگستگی خط لوله انتقال و شبکه های توزیع آب در کوتاهترین زمان ممکن، بایستی نسبت به رفع قطعی آب اقدام و شرایط رفاهی مردم ایجاد شود.

 برنامه جامع برای تعویض و توسعه شبکه آب شهر ایلام لازم است

هژبری بیان کرد: شرکت آب و فاضلاب استان در خصوص شکستگی ها و قطعی آب احتمالی به نحو مطلوبی به مردم از قبل اطلاع رسانی کند.

وی گفت: با توجه به فرسودگی شبکه های توزیع آب شهر لازم است شرکت آب و فاضلاب برنامه های جامعی برای تعویض شبکه ها توزیع شهری و توسعه شبکه های انتقال آب تدوین و عملیاتی کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره و وضعیت زیر ساختار های موجود، از مردم خواست همانند سال های قبل ضمن صرفه جویی در مصرف آب، همکاری لازم را در این راستا با شرکت آبفا داشته باشند.

به گزارش ایرنا در چند روز اخیر خط انتقال آب چشمه گل گل به شهر ایلام که بیش از ۳۵ سال قدمت دارد چندین بار با شکستگی مواجه و موجب افت فشار و قطعی آب در برخی از نقاط شهر ایلام شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha