۲۳ تیر ۱۴۰۲، ۰:۳۵
کد خبر: 85169205
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مسابقات دو و میدانی نونهالان دختر و پسر کشور در اراک برگزار شد

اراک - ایرنا - مسابقات دو و میدانی نونهالان دختر و پسر منطقه یک کشور که به مدت ۲ روز در اراک جریان داشت، شامگاه پنجشنبه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش ایرنا، مسئول برگزاری این دوره از مسابقات در حاشیه اختتامیه در جمع خبرنگاران، گفت: این مسابقات در ۱۱ ماده و با حضور نمایندگان از استان‌های البرز، تهران، قم، مرکزی و قزوین از بیستم تیرماه جاری در پیست ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی(ره) اراک برگزار شد.

حمید کهریزی افزود: نفرات برتر این مسابقات به همراه نفرات مناطق شش‌گانه به مسابقات برترین‌های کشور راه یافتند.

وی ادامه داد: در ماده ۱۰۰ متر کیاعلی آقازاده از البرز، ۴۰۰ متر امیرحسین بنایی از تهران، ۸۰۰متربردیا امجدی از مرکزی،۱۵۰۰ متر ابوالفضل زارعی از قزوین، ۱۱۰ متر با مانع سعید مهدی‌پور از قم، پرش طول میرمهدی رضی آبادی فر از قزوین، پرتاب وزنه (سه کیلویی ) امیرسام قشقایی از تهران،۳۰۰۰ متر پیاده‌روی محمد مهدی چراغی از مرکزی، پرتاب دیسک رضا بیات از البرز و در ماده پرش ارتفاع ماهان تاجیک از تهران مقام‌های نخست را به خود اختصاص دادند.

مسئول برگزاری این مسابقات اظهار کرد: همچنین در رشته دو امدادی هم تهران، مرکزی و قزوین به ترتیب اول تا سوم شدند.

کهریزی بیان کرد: در رده بندی تیمی این بخش نیز تهران برسکوی نخست ایستاد و مرکزی و قزوین نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی بیان کرد: در رده سنی نونهالان دختران نیز در ماده ۱۰۰ متر استور کانتا از تهران،۴۰۰ متر هستی نوروزی از تهران، ۸۰۰ متر الیکا روشنکار از تهران، ۱۵۰۰ متر مدیسا تسبیحی از تهران، ۱۰۰متر یگانه اصغری از مرکزی، پرش طول زهرا حقی از البرز، پرتاب وزنه (۳کیلویی) تارا قرچلو از تهران، ۳۰۰۰ متر پیاده‌روی آدرینا جلیلوند از تهران، پرتاب دیسک فاطمیا صدری از البرز و در ماده پرش ارتفاع آریانا مهری از البرز مقام نخست هر ماده را به دست آوردند و در بخش دو امدادی نیز تهران، البرز و مرکزی به ترتیب اول تا سوم شدند.

کهریزی افزود: در رده بندی تیمی هم ، تهران مقام نخست را کسب کرد، البرز بر سکوی دوم ایستاد و مرکزی نیز مقام سوم را به خود اختصاص داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha