۲۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۷
کد خبرنگار: 1003
کد خبر: 85169389
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

انهدام باند سارقان خودرو در ایلام

۲۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۷
کد خبر: 85169389
انهدام باند سارقان خودرو در ایلام

ایلام - ایرنا - فرمانده انتظامی ایلام از دستگیری اعضای باند سارقان حرفه ای محتویات داخل خودرو و کشف ۳۰ فقره سرقت خبر داد و گفت: سارقان پس از فروش اموال مسروقه وجه مورد نظر را صرف بازی قمار می کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس سردار جمال سلمانی روز جمعه اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو، رسیدگی به موضوع بصورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی با تشکیل تیمی مجرب ضمن تجزیه و تحلیل نحوه سرقت ها و بررسی دوربین های مداربسته سرنخ هایی از دست داشتن یکی از سارقان حرفه ای را بدست آوردند.

فرمانده انتظامی ایلام تصریح کرد: در بررسی های پلیس مشخص شد سارق با همدستی تعداد پنج نفر بصورت گسترده اقدام به سرقت محتویات داخل خودرو می کردند و سپس اموال را به شخصی به هویت معلوم به فروش می رساندند.

انهدام باند سارقان خودرو در ایلام

سردار سلمانی اظهار کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی سارق به همراه پنج نفر از همدستانش در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر پلیس دلالت داده شدند.

وی گفت: سارقان در تحقیقات اولیه پلیس به تعداد ۳۰ فقره سرقت اعتراف و اعلام داشتند وجه ناشی از فروش اموال مسروقه را صرف بازی قمار می کردند.

وی در پایان از معرفی باند پنج نفره سارقان به همراه سه نفر از مالخران اموال مسروقه به مقام قضایی خبر داد و اضافه کرد: می طلبد شهروندان با انجام اقدامات خودمراقبتی راه های سوءاستفاده سارقان را سلب کنند. ‏

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha