امام جمعه اراک: دولت و مجلس سیاست‌های مجمع تشخیص مصلحت نظام را هدف برنامه هفتم قرار دهند

اراک - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: انتظار است دولت و مجلس شورای اسلامی، سیاست‌های، مجمع تشخیص مصلحت نظام را که توسط رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده، هدف برنامه هفتم قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی» در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه اراک، افزود: رشد هشت درصد، کاهش نرخ تورم و بیکاری یک رقمی، مبارزه با فساد، صادرات غیرنفتی و احیای مکران، از جمله محورهای برنامه هفتم است که باید مورد توجه قرار گیرد تا کشور به سمت توسعه بیشتر حرکت کند.

وی در ادامه، بیان کرد: معصومین (ع) الگوهای تمامعیار برای همگان هستند است و اسلام جامع، توسط این شخصیت‌های بزرگوار برای ما راهگشا است.

امام جمعه اراک، با اشاره به آغاز ماه محرم، عنوان کرد: مردم عاشق امام حسین(ع) با برگزاری آیین عزاداری با اخلاق و کرامت نفس، به استقبال برگزاری این آیین مذهبی و دینی بروند.

آیت‌الله دری‌نجف آبادی اظهار کرد: مردم استان مرکزی با برگزاری عزاداری باشکوه، همراه با بصیرت و آگاهی، در جذب جوانان در این آیین بکوشند.

وی در ادامه با یادآوری، دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با طلاب و تاکید بر تبلیغ دین مبین اسلام، گفت: ماه محرم فرصت مناسبی برای ترویج آزادگی و مبارزه با ظالمان زمانه است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: ماهیت دشمنان را باید بیشتر شناخت و از همراهی با آنان خودداری کرد و از همراهی برخی جوانان با آنان، با درایت جلوگیری شود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی، از زنان اراکی که در تجمع اخیر در راستای ترویج حجاب حضور پیدا کردند، تشکر کرد و گفت: ترویج بی‌حجابی ریشه در تفکر رضاخانی دارد که تلاش کرد ولنگاری را ترویج دهد که با مقاومت مردم مشهد در حادثه تاریخی گوهرشاد در مشهد مواجه شد و در این روز، یک‌هزار و ۷۰۰ نفر شهید شدند.

وی، به حرکت ضد دینی در کشور سوئد و آتش‌زدن قرآن کریم اشاره کرد و عنوان کرد: توهین به قرآن، توهین به همه مقدسات است و باید دنیا این حرکت شنیع را محکوم کند.

نماز عبادی سیاسی جمعه در ۲۹ نقطه استان مرکزی اقامه می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha