خطیب جمعه کرمان: نگذاریم امنیت روان جامعه از طریق فضای مجازی آسیب ببیند

کرمان - ایرنا - امام جمعه موقت کرمان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب امنیت روانی جامعه را به عنوان حقوق عامه تعریف کردند گفت: مردم حق دارند امنیت روانی داشته باشند و نباید هرروز در فضای مجازی دروغی منتشر و القای ناامیدی شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی توکلی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر کرمان در مصلای امام‌ علی (ع) افزود: امنیت فقط اجتماعی و جسمی نیست؛ اقتصاد و فرهنگ خوب نیز در سایه امنیت محقق می شود و نشاط، بالندگی و رشد جامعه به امنیت روانی مردم وابستگی دارد.

امام جمعه موقت کرمان عنوان کرد: نباید هر روز در فضای مجازی دروغی منتشر و القای ناامیدی به مردم شود؛ مردم نباید آینده را تیره و تار ببینند و این فعالیت‌ها از مصادیق ناامن کردن روح و روان مردم است.

وی همچنین ادامه داد: مدیران نقش مهمی در سالم سازی فضای ادارات دارند؛ باید حساسیت، نظارت و کنترل را در سازمان ها تقویت کرد.

حجت الاسلام توکلی در ادامه با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان گفت: یکی از اهداف دشمن زیر سوال بردن این شوراست لذا باید مراقب بود.

امام جمعه موقت کرمان همچنین با اشاره به روز خانواده گفت: اگر می خواهید تمدن اسلامی را نابود کنید خانواده را از بین ببرید؛ مقام مادر را کوچک بشمارید زیرا اگر ارزش و جایگاه مادر سست شود، هیچ چیز از خانواده نمی ماند.

وی با اشاره به پشتوانه قوی انقلاب گفت: انقلاب گردنه های خطرناک و بحران ها را با هدایت رهبر معظم انقلاب پشت سر گذاشته و ایشان این کشتی پرتلاطم را از گرداب امواج گذر داده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha