۲۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۷
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85169458
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه گناباد: شکست تحریم‌های آمریکا دستاورد دولت سیزدهم است

گناباد- ایرنا- امام جمعه گناباد گفت: شکست تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه کشورمان از دستاوردهای مهم دولت سیزدهم است که در سفر اخیر رییس جمهور اسلامی ایران به آفریقا نیز مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن صادقی‌نسب در خطبه های نماز جمعه این هفته گناباد در مصلای امام خمینی (ره) افزود: توسعه ارتباطات ایران با کشورهای دیگر و از جمله در سطح منطقه و نیز قاره آفریقا،‌ خط بطلانی بر سیاست های خصمانه آمریکا، از جمله تحریم های ظالمانه علیه ایران می کشد.

وی به سالروز تاسیس شورای نگهبان و تلاش برخی برای تخریب جایگاه این شورا اشاره کرد و گفت: شورای نگهبان در راستای وظایف خود نقش مهمی در تصویب قوانین مطابق با قانون اساسی و جلوگیری از تصویب قانون های مغایر با اصول شرعی و بررسی صلاحیت نامزدهای انتخاباتی دارد.

خطیب نماز جمعه گناباد تصریح کرد: با نظارت های مستمر شورای نگهبان، زمینه ای برای حضور افراد دارای صلاحیت در انتخابات مختلف فراهم می شود، لذا این شورا نقش مهمی در جامعه دارد و باید نقش آن بیش از پیش تقویت شود.

حجت الاسلام صادقی نسب با تاکید بر فرهنگ سازی و استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش ، دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و رسانه های ارتباط جمعی و ابزار فرهنگی و هنری برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه، گفت: برخی اشخاص به دلیل ناآگاهی و متاثر از فضای مجازی دست به چنین اقداماتی می زنند که می توان با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی صحیح از آسیبهای موجود، سطح بصیرت آنان را افزایش داد.

امام جمعه گناباد گفت: برخی اشخاص هم به دلیل مخالفت با نظام جمهوری اسلامی و ارزشهای دینی و در راستای اهداف دشمنان اقدام به بی حجابی و بدحجابی می کنند که باید شناسایی و با آنان برخورد قانونی شود.

مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha