۲۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۶
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85169486
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

 آغاز مقدمات الحاق ۱۰۰ هکتار زمین به محدوده روستاهای بوشهر

بوشهر- ایرنا- مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: با همکاری استانداری، ادارات کل منابع طبیعی و ثبت اسناد و املاک استان بوشهر، مقدمات الحاق ۱۰۰ هکتار زمین مسکونی به محدوده روستاهای استان بوشهر برای احداث مسکن آغاز شده است.

علیرضا مقدم روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: با الحاق این میزان اراضی به محدوده روستاهای استان بوشهر، روند واگذاری زمین به متقاضیان قانون جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن شتاب می‌گیرد.

وی افزود: با تشکیل کارگروهی به دنبال شناسایی و الحاق زمین به محدوده روستاهای استان هستیم تا بتوانیم زمین‌های بیشتری را در زمینه اجرایی‌شدن نهضت ملی مسکن در اختیار متقاضیان واجد شرایط در استان بوشهر قرار دهیم.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر تصریح کرد: در سال گذشته ۶۰۰ قطعه زمین در اختیار متقاضیان مشمول جامعه هدف نهضت ملی مسکن و قانون جوانی جمعیت در روستاهای استان قرار داده شد و امسال تاکنون ۱۱۰ قطعه زمین مسکونی به این افراد واگذار شده است.

مقدم ادامه داد: نگاه مجموعه مدیریتی استان بوشهر، واگذاری زمین و ساخت مسکن با همکاری فرمانداران، بخشداران و دهیاران و مشارکت بانک‌ها است که اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

وی ساخت ۵ هزار واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با ادامه این روند می توان بخش عمده‌ای از نیازهای مسکن مورد نیاز جامعه روستایی استان را برآورده کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر از مالکان دارای زمین در اطراف محدوده روستاها خواست آنها را به روستاها الحاق کنند تا از این راه زمینه واگذاری زمین به متقاضیان واجد شرایط تامین مسکن روستایی تسریع شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha