۲۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۰
کد خبر: 85169487
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سردار فدوی: امیدآفرینی بالاترین نیاز امروز جامعه است

کرمان- ایرنا- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بالاترین نیاز امروز جامعه امید برای مردم است و خدمتگزاران باید با انجام کارهای موثر و خدمات رسانی امیدآفرینی کنند.

به گزارش ایرنا، سردار علی فدوی روز جمعه در جریان حضور در گلزار شهدای روستای قنات ملک شهرستان رابُر، زادگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: اقدامات خدمتگزاران نظام و عظمت انقلاب، دشمن را کور کرده است و می خواهند از طریق رسانه، فضای مجازی و عملیات روانی مردم را ناامید کنند.
وی که صبح امروز طرح آبرسانی به ۱۱۰ روستای استان کرمان را افتتاح کرد اظهارداشت: جهادگران استان کرمان تاکنون در زمینه آبرسانی روستایی، جاده، مسکن، آبخیزداری و غیره خوب کار کرده‌اند و همه پای کار هستند.
وی تاکید کرد: عملیات اجرایی آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی در کشور از سال ۱۴۰۱ شروع شد و اکنون حدود ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امیدواریم طبق هدفگذاری تا پایان سال ۱۴۰۳ مشکل همه روستاهای دارای مشکل آب کشور حل شود.
سردار فدوی بیان کرد: بحث تامین بودجه آبرسانی روستاها را پیگیری می کنیم و تمامی روستاهای دارای تنش یا مشکل آبی را در طرح آبرسانی قرار خواهیم داد.
وی خاطرنشان کرد: در طرح های آبرسانی، استان‌های سیستان و بلوچستان، گیلان و کرمان به ترتیب بیشترین روستاهای دارای تنش آبی را دارند و اگر روستاهای جدید به طرح آبرسانی کرمان افزوده شود، کرمان در رتبه اول یا دوم قرار می‌گیرد.

سردار فدوی با همراهی استاندار کرمان و جمعی از مسئولان محلی با حضور در گلزار شهدای روستای قنات ملک و قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ شهدای آرمیده در این مکان و سپس مزار والدین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha