۲۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۱
کد خبر: 85169499
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جزئیات جدید از پرونده صندوق سپرده گذاری بهمئی

۲۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۱
کد خبر: 85169499
جزئیات جدید از پرونده صندوق سپرده گذاری بهمئی

یاسوج- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آخرین اقدام دستگاه قضایی در خصوص پرونده صندوق سپرده گذاری بهمئی، پیگیری به منظور عرضه سهام صندوق سپرده گذاری بهمئی در شرکت فرابورس ایران بود.

به گزارش ایرنا سید علی ملک حسینی روز جمعه در جمع خبرنگاران در این رابطه اظهار کرد: با انجام مکاتبه و صدور دستور قضایی بخشی از سهام بورسی که از متهم پرونده توقیف شده بود، پس‌ از انجام تشریفات قانونی و کارشناسی جهت فروش عمده و یکجا عرضه خواهد شد.

وی افزود: عموم مردم می‌توانند با توجه به شرایط مندرج در متن آگهی در این فروش شرکت نمایند و با توجه به آگهی شرکت فرابورس ایران، این سهام در تاریخ یازدهم مرداد ماه ۱۴۰۲ عرضه خواهد شد.

ملک حسینی تصریح کرد: در صورت وجود مشتری و فروش سهام و واریز مبلغ ریالی آن، این مبلغ به نسبت درصد مساوی، بین مالباختگان تقسیم خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مردم و مالباختگان صندوق مذکور، آخرین اخبار مربوط به این پرونده را صرفاًَ از طریق اخبار و اطلاع رسانی رسمی دادگستری استان پیگیری نموده و به شایعات و خبرهای نامعتبر توجهی ننمایند.

پنجم دی ماه سال ۱۴۰۱ اموال یک صندوق سرمایه گذاری خانگی در شهرستان بهمئی توقیف شد و کار رسیدگی به آن آغاز شد.

شهرستان بهمئی با جمعیتی حدود ۳۸ هزار نفر به مرکزیت شهر لیکک در فاصله ۳۰۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha